Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Att jag fått för lite sömn även denna natt.
Att jag frisk anmälde mig till imorgon men känner nu att jag kommer verkligen inte orka jobba! Och jag är satt som vikarie på ett annat ställe imon där jag måste va själv..
Hur jag ska berätta för min sambo att jag blivit gravid igen och vill behålla....
Mitt bekymmer är att klantarslarna på Försäkringskassan gjort fel, betalar ut föräldrapenning enligt min gamla planering trots att jag sagt åt dem att den nya ska gälla. Nu jagar Alfakassan mig för en återbetalning då man inte får ha dubbel inkomst under samma period. Jag har ju varit arbetslös!!!
Hur jag ska hinna med allt på de få timmar som finns på dygnet.
Jag önskar mig som vanligt att dygnet har 32 timmar alternativt att veckan blir 8 dagar lång!
Att min pojkvän visade sig vara en otrogen gris så jag är ensam igen, för han valde henne istället för hon är mycket bättre, rikare och snyggare än mig.
Att det ser ut som att jag kommer fira jul helt ensam.
Alla flugor som har lyckats övervintra och trakasserar mig när jag skall försöka fokusera mig på jobb
Att jag måste åka tidigt imorgon på morgonen till kirurgen för att sen sitta två timmar i väntrummet.. Fan för lokaltrafiken, men jag är ändå glad för att den finns!