Delgada skrev 2011-11-11 14:25:52 följande:
Trivelina73 skrev 2011-11-11 14:16:42 följande:
Jag hade en pojkvän för många år sen som skrek hora till mig när vi bråkade. Jag tänker inte på det.
Fast du kommer ändå ihåg det trots att det var många år sen. Skönt att du inte är tillsammans med hon fortfarande iallafall, vad är det för typ som kallar sig flickvän för hora?
Varför argumenterar folk för att hora inte är negativt laddat? Jag tycker det är jättekonstigt.
Näh, inga problem. Jag gifte mig med honom sen. Men däremot sa jag då när han slängde de ur sig att om han någonsin skrek sånt där igen, så skulle han fan oxå få betala 500 för varje gång vi knulla framöver. Så han sa så aldrig igen.
Hora är prostituerad. Och jag anser inte det är negativt laddat, det är tråkgit att vissa säljer sin kropp för pengar, ungefär så som hemmafruar gör men då binder de sig för en man och sköter hans hem oxå. Däremot använder folk det ordet för att kränka. så som ordet kossa, fitta osv.. och ärligt en kossa är inte nervärderande det är ett djur som går på åkern och ger oss mjölk och varje kvinna sitter på en fitta. Det är HUR man använder ordet som är de felande.