Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Ja absolut! Det hade det verkligen :)

• Momalicious

Åh ni har skrivit så mycket så jag orkar inte läsa ikapp just nu, har äcklig migrän :(

Galet att du redan är i v 36 nu angi!
    Hoppas han får tillbaka jobbet Linn! Aldrig kul när arbetssituationen blir osäker. En av världens mest exklusiva båtbyggarföretag (varv kanske det heter?) ligger här och ända sen jag flyttade hit så varslar de folk hit och dit. Galet.

• Momalicious

Naw så söt!

Elliot har varit snorig hela dagen och nu på kvällen har han fått lite feber. Jag är bara glad att han inte fick magsjuka!
    Själv har jag haft sjuukt ont i magen idag, från 11 i förmiddags till nu. Har väl ätit nåt olämpligt..

• Momalicious

Katrin Zytomierska gick ju ner 30 kilo på typ 12 veckor med LCHF och träning. :) jag och sambon ska börja med LCHF 1 mars. Ska ladda mentalt och komma igång med träningen ordentligt tills dess. Och rensa ut skåpen på onyttigheter.

• Momalicious

Men fy ludi vilken dålig stil av Jonas! Hoppas han lugnar ner sig och inser att han är en idiot! Fruktansvärt att dra in barnen.

• Momalicious

Fick lite glada nyheter precis. Min kusin fick barn i natt! En liten pojke på fyra kilo! Stadig kille för att vara en vecka före bf. Dessutom är bägge hans föräldrar riktiga smalisar hihi. Åh så glad jag är, och sjukt avis!

• Momalicious

Ja, de flesta har ju liksom inte råd att köpa hus kontant. Min mamma gjorde visserligen det men hennes hus kostade 400 000 när hon köpte det.. Det var dessutom 12 år sedan så prisläget var ett annat.

Skulle aldrig tveka att ta ett lån med min sambo, men det kommer att dröja några år tills vi är i det läget att vi kan köpa hus :( vi kommer förmodligen vara gifta vid det laget.

• Momalicious

Vi har en bekant som köper hus rätt ofta och sedan hyr ut dom. Han har ett hus på g som skulle vara 3rok och vi hoppas han får det och att vi gillar det för då får vi hyra det för 4000 i månaden. Hoppas hoppas!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !