Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Då blir det spännande! Men det kommer ju gå fort som attan, känns som det var igår du sa att du plussat och nu är du ju typ halvvägs :)

• Momalicious

Jag tror också det beror på att man redan har en. Vi kan ju lika gärna få enbart flickor resten liksom haha. Men det är lite svårt att föreställa sig tycker jag. Men så fort jag tänker på hur nästa barn kommer se ut så får jag upp Elliot i huvudet haha ;)

• Momalicious

Usch stackare! Min magsjuka avlöstes med skitont i halsen. Smakar var i munnen. Inte så fräscht. :p

Jag var helt inställd på pojke från dag ett. Så det var ingen överraskning så sett men ja, om man tittar på släktträdet borde vi få fler flickor än pojkar men man vet ju aldrig

Lycka till med körningen!

• Momalicious

Packa är så tråkigt tycker jag!

Åh på lördag ska vi vara barnlediga fast var för sig. Tomas ska på fest hos en kompis som fyller år och jag ska vara chaufför och sedan ha myskväll hemma själv. Ska bli härligt!

• Momalicious

Vi vill ha tre eller fyra som det känns nu. Sen om det blir färre eller fler vet man ju aldrig. :) men vi vill nog inte ha dom så tätt. 3 år mellan kommer det troligtvis bli för Elliot och nästa barn. Eller ja, vi planerar sommar/höstbarn så minst 2,5. :)

• Momalicious

Seriööööööööst, jag blir ju aldrig frisk!!!!! Jätteont i halsen och smakar var i munnen, och 38,5 graders feber som bara stiger! Dessutom har mensen slutat för typ en vecka sedan men jag får bara mer och mer "mensvärk". Orka :(

• Momalicious

Jag har ju inte haft feber mer än några timmar. Menar bara att jag har varit frisk i en vecka sen innan nyår typ. Är frisk ett par dagar och sen kommer något nytt. Är så sjukt jobbigt!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !