Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Ni som är gravida, känns det lika mysigt och underbart med ultraljud och sparkarna andra gången som första? Har svårt att föreställa mig att det inte är lika fantastiskt varje gång man gör det.
Ni som är gravida, känns det lika mysigt och underbart med ultraljud och sparkarna andra gången som första? Har svårt att föreställa mig att det inte är lika fantastiskt varje gång man gör det.
Grattis! :)
Vad kul! Hoppas du hittar massa fint! Jag var där jag när jag i vecka 32 eller nåt sånt och det var det värsta jag gjort. Foglossningen höll på att döda mig. Och vi var ändå klara på rekordtiden tre timmar. Nästa graviditet åker jag inte dit efter v 30!
Ja jag hade tyckt det var skitjobbigt om min sambo var borta så länge. Särskilt om vi skulle ha barn mitt upp i allt. Tycker du är skitcool som "låter" honom göra det :)
Nästa graviditet ska jag iaf försöka att njuta så mycket det bara går för graviditeten går så himla fort. Först graviditeten ville jag bara att det skulle gå fortare hela tiden :)
Vill vara gravid nuuu!
Nä, inte förrän tidigast oktober.
Har förresten bytt blogg, magdaharms.blogg.se gäller nu :)
Åh vad kul! Shit vad din graviditet flugit förbi angelique! Iaf för mig ;)
Vad tråkigt att tråden är så död :/
Antagligen är det väl för att många börjat jobba.
Förstår att det är jobbigt lillsnurr. Vi har en trea och jag tycker den känns liten. Är sååå redo för hus men det kommer dröja länge. Om vi inte hittar ett att hyra förstås, vilket vi hoppas.
Sambon var ledig igår idag och på fredag pga att de hade så lite att göra på jobbet pga kylan så idag har vi storstädat medans Elliot var på dagis. Var en konstig känsla att vi båda kunde städa ostört haha.