Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Åh, längtar tills man får göra om det! Fast jag är nervös över hur livet blir med fler än ett barn. Ni som redan är gravida, blir inte ni det?

• Momalicious

Blä, jag har fått vinterkräksjukan! :( hoppas för allt i världen att Elliot och sambon slipper bli smittade :(

• Momalicious

Jag brukar få ont när jag har mens, då är det jobbigt att gå och stå. Känner du av det hela tiden? :/

• Momalicious

Vi har Elliot höger bak. Är alla med i bilen så sitter den som inte kör bak oftast, men det är för att det är så trångt fram. Vi har en spegel bak och jag använder den mest för att hålla koll på om han somnar, vilket han ofta gör om vi åker bil.

• Momalicious

Jag har fått för mig att nästa barn vi får kommer vara en pojke haha. Har fått för mig att vi kommer få bara pojkar eller möjligtvis en flicka. Vet inte varför. Mig spelar det ingen roll, bara de är friska, men det hade varit kul att få en tjej nån gång :)

• Momalicious

Ser man hur det ser ut i min och sambons familj borde det bli en flicka och vi borde få fler flickor än pojkar men det är bara en känsla jag har som säger emot det. :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !