Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Jag har försökt men vissa saker hon skrivit har provocerat mig så mycket att jag inte kunnat...
Tror det kommer gå bra! Han kan ju ha en väldigt mammig fas just nu och så. :)
Jag har försökt men vissa saker hon skrivit har provocerat mig så mycket att jag inte kunnat...
Tror det kommer gå bra! Han kan ju ha en väldigt mammig fas just nu och så. :)
Vad tråkigt aprilbarn! :( men nästa gång tar det sig, då blir det bf på min födelsedag och det måste ju betyda tur ;) nej men på riktigt, nu håller vi tummarna stenhårt att det är eran tur! Kram!
Mitt ex skulle haft barn igår men hans tjej har gått över. Han är en idiot egentligen, tycker synd om hans tjej.
Vad kul jessie! :)
Lillsnurr: ja jag hade också en period med mindre bra pojkvänner haha!
Anna: ja, flytta med barn krävs ju lite mer planering, särskilt om man flyttar en bit :) tråkigt med minipillerna men kul med ett ev syskon :)
Aprilbarn: din kropp kanske stöter bort de skadade befruktningarna nu istället för att låta det fästa och att du senare får MA? Låter kanske dumt men hoppas du fattar hur jag menar? :) grattis i förskott!
Mitt ex tjej är tydligen på gång nu med, så mitt ex kanske också får barn på din dag haha!
April barn: ja det var så jag tänkte, hellre att det tar längre tid och att det blir ett barn än plus direkt och sedan missfall. Fast helst plus direkt och barn såklart :) ja, bf 5 februari, heja!
Faaan, vill säga upp mig. Känner att jag jobbar alldeles för mycket för så lite pengar. Fick ut strax under 6000 denna månaden. Är ju helt sjukt lite :( åh, ångest. Har typ en månad på mig att hitta nytt jobb innan jag blir fastanställd...
Neeej, Vincents mamma! Vad ledsen jag blir!! :( är hoppet helt ute denna gången eller är det bara en känsla? Kram!!
Ja det undrar jag med.
Jag hänger på! Om det inte är en öppen grupp!
Vincents mamma, inboxa mig eller någon annan om du inte blivit inbjuden än!
Ni får gärna inboxa nån av oss och säga vad ni heter på fb så vi kan bjuda in er :)
Dyslexi gör ju inte att man inte kan bygga upp meningar, det gör man ju korrekt i huvudet. Sen att ord kan bli fel är ju en annan sak, men man får väl skriva lite långsammare så det blir rätt.