Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Isch! Men det kommer gå bra!
Alltså, jag har gått ner tio kilo utan att göra nåt. Tyckte min leggings satt löst så jag vägde mig, och jovisst. -10. Hur går det till?
Isch! Men det kommer gå bra!
Alltså, jag har gått ner tio kilo utan att göra nåt. Tyckte min leggings satt löst så jag vägde mig, och jovisst. -10. Hur går det till?
Ja, men nu har ni varit sjuks så mycket så nu borde det väl bli bra tycker man! Kram
Alltså förlåt 3barns, men om du inte testar dig, kan du inte hålla ditt symptomsnack till en annan tråd? Det är ganska jobbigt att läsa om liksom.. Det här är ju trots allt inte en "bli gravid" tråd. Men det är bara min åsikt. Jag som inte är i skaffa barn tankar tycker inte det är speciellt kul. Men ska alla hålla på så får väl jag hitta nån annan tråd. :p
Alltså självklart får du nämna det men är inte så kul för mig när tråden bara handlar om symptom osv, menade bara att det finns massor av trådar där folk som är eller försöker bli gravida är. Så kan vår tråd handla lite mer om våra barn och lite mindre om symptom. Menade inget illa som sagt men jag tycker det är jobbigt att läsa om det hela tiden så i fall ni verkligen vill prata om det så mycket får jag hitta en tråd där inte alla försöker bli gravida.
Bara truga tror jag, säga till och ta bort dom.
Och jag tycker också det är kul att läsa lite om er som är gravida eller försöker bli det som sagt, men det finns ju tusen trådar där man kan hoppa på och prata symptom osv. :)
Vi brukar först bara säga till, typ "nej Elliot, du får inte ***". Sen säger vi nej och tar bort honom och visar nåt han får göra istället. Funkar inget av det säger vi till honom och bär sedan in honom på hans rum och går där ifrån. Då brukar han bli skitsur och det brukar oftast funka. Kan säga att vi har väldigt öppen planlösning så han ser oss från sitt rum till vardagsrummet så vi lämnar ju inte honom ensamma så ni inte blir upprörda här ;)
Tråkigt att du fick mensen 3barns. Men om det var ett missfall så var det inte voltarenen som gjorde det utan det hade blivit ändå.
Jo fast min mens kan vara precis så och det är inte missfall. Är mensen sen gör det generellt sätt mycket ondare.
Hade du varit gravid hade embryot varit 3 millimeter, det hade du inte kunnat höra som ett plums i toan. Det är nog bara en sen mens och koagel.
Så regelbunden är den ju inte eftersom du trott flera gånger att du varit gravid när mensen varit sen. Hon sa nog det om skyddet för att du sa för ett par veckor sedan att du skulle vänta tills nästa år. Och dessutom tycker väl folk att det är onödigt att du förutsätter missfall när du inte ens testat dig.