Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Nu såg jag! Kom på att jag inte behövde ha ljusstyrkan helt nerskruvat haha!

• Momalicious

Sambon har en kompis som bor där uppe nånstans, kommer inte ihåg var men typ Umeå. De hade -41 grader idag haha. Varmt och mysigt ;)

• Momalicious

Ja jag har en kompis från Kiruna och hon sa att hon har aldrig frusit innan hon flyttade ner hit. -5 på västkusten är värre än -35 i kiruna säger hon haha.

• Momalicious

Elliot spottar också ut ibland, då tar vi bort maten och säger att det inte är okej att leka med maten, sen får han den igen och då äter han oftast. Det tar oftast rätt lång tid för honom att äta så stressa inte.

Att ge så mycket välling är ju inte jättebra, testa och ge ersättning istället några av gångerna.

• Momalicious

Nä det vet jag men det kanske blir lite mycket spannmål ändå menade jag :)
    Spottar han ut all mat? Eller är det saker han inte gillar?
    För stora bitar/för små bitar?
    För vamt/kallt?
    Håller han på att få tänder?
    Äter ni samtidigt? Elliot äter ofta mer/bättre om vi äter samtidigt (och samma sak, annars vill han ha vår mat)

När Elliot har matvägrarperioder lever han på ersättning, välling och frukt i princip. Och varma mackor, det ääälskar han!

• Momalicious

Mm, vad skönt det är att vara ensam. Har precis ätit kinamat, sen ska jag kolla film och bara myyyysa.

• Momalicious

Idag fyller jag år men det blir bara tråkigare för varje år. När jag vaknade satt en väldigt bakis sambo på soffan. Tog typ 10 minuter innan han kom ihåg min födelsedag och sa grattis. Känner mig rätt besviken faktiskt. Ett grattis kan man väl räkna med att få åtminstone..

• Momalicious

Tack tjejer! Ja som tur var så köpte han rosor och gav mig present sedan (ett gymkort!) så nu är jag gladare. ;)

Jag känner mig inte som 22. Mer som typ 26-27 haha.

• Momalicious

Mitt gick också på ca 10 000. Först en intensivkurs med 19 lektioner och sen ytterligare ca 10 lektioner. Hade inte kört innan alls. Klarade det på strax under två månader och läste typ inte boken alls. Billigt och bra :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !