Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

De höjde till 22 för några år sedan och i höstas höjde de till 23 så det är toppen. Jag undrar vad det kostat med det här annars :p

• Momalicious

Säkert. Hade nog inte gjort det då utan väntat tills det var nödvändigt, om det blev nödvändigt.
    Usch vad ont det gör nu, åt lunch precis när bedövningen släppt och åt stark mat. Smart liksom. Aj :(

• Momalicious

Okej, det funkar inte att äta! Gör sååå ont efteråt, antagligen för att blodet börjar pumpa ordentligt när man tuggar. Får nog bli soppa ett par dagar. Aaaaaj.

• Momalicious

Haha, Gud vad vi skrattat åt Elliot precis. Han hoppade, snurrade runt, stampade fötter, och dansade. Han skrattade lika mycket som oss! :)

Idag har jag ett typ moment 22. Äta smärtstillande, bli av med värken och få ont i magen eller slippa magont men ha ont i munnen haha. Jobbigt.

• Momalicious

Jag har nog redan ångrat mig angående syskon och förmodligen blir det att börja försöka i slutet av året ändå haha. Ambivalent, javisst ;)

• Momalicious

Vad jobbigt mammasmurfen! Borde du inte kunna ringa polisen eller nåt nu då om caper inte kommer hem?

• Momalicious

Varför kan inte polisen göra nåt? Om hon har en verkställt dom på att han ska sova där borde de väl kunna hämta sonen eller tala med pappan eller nåt.

• Momalicious

Okej, vad jobbigt. Känns ju så dumt att du kämpat så och så löser det sig inte direkt :/ kram

• Momalicious

Faaaaaan vad jobbigt det är med den här jävla käkvärken. AJ!! Har varit tvungen att vara utan smärtstillande sen 15 idag bara för att jag skulle ha till kvällen och jag blir tokig, gör så JÄVLA ont. Bläää. Känns det inte bättre imorgon drar jag bort huvudet från min kropp och kastar det

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !