Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag har sökt in på några distanskurser nu. Hittade några olika som hade varit såå intressanta att läsa så jag hoppas jag blir antagen. Lite olika medicinska kurser men också en om barns språkutveckling mellan 0-2 år och det hade ju varit jättekul. :)

• Momalicious

Öh, min mamma har ingen rätt att vara sur på mig för det. Jag är en vuxen människa. Det har iaf löst sig. Hon trodde jag hoppade av av fel anledning. Och nej, det är inte för att jag vill bli gravid, det vill jag inte just nu. Och vi hade tänkt att försöka bli gravida oavsett om jag pluggar eller inte. Jag hoppade av för att det inte var rätt just nu.

• Momalicious

Ja jag ska plugga, men ibland kan man ju få en magkänsla av att nåt bara är riktigt fel du vet. Har fått det några gånger i livet och det har alltid varit det bästa att följa den känslan. Plugga blir antingen till hösten eller våren, beroende på om vi försöker skaffa syskon såklart. Kan ju ändra sig. Men jag ska plugga!

• Momalicious

Åh Anna vad söt du är! Även om du pratar teoretiskt på blev jag varm i hjärtat! :)

2barns: ni skulle väl börja försöka i mars/april? Vi kommer vänta till tidigast oktober.

• Momalicious

Ni som också skolar in barn, hur sover era små? Elliot sover i några timmar, sen verkar han inte kunna slappna av och komma till ro. Är säkert alla nya intryck och sådär. Undrar mest hur vanligt det är.

• Momalicious

Ja en sensommar/tidig höstbebis vill vi ha hihi. Sen om det blir så får tiden utvisa. Men det är planen nu iaf!

• Momalicious

Min kusins sambo ska föda snart. Hon är beräknad till februari, minns inte när dock. Ska bli så kul att se vad det blir, de tyckte det såg ut som en pojke på ul (de har inte kollat kön) men det tyckte svägerskan att deras dotter gjorde med haha.

• Momalicious

Är såååå trött. Har max sovit en timme i natt. Elliot sov inne i vår säng för att han sover så oroligt just nu, men han snarkade jättehögt och låg dessutom på tvären så jag kunde inte sova. La mig i soffan men jag är van vid att ligga utbredd så jag sov typ en timme. Så nu blir det att vila lite innan jag ska tvätta.

• Momalicious

Och nu är sambon påväg att hämta Elliot på dagis som fått feber stackarn! Fick ju iaf sovit 1,5 timme nu på morgonen men det gjorde mig bara tröttare haha!

• Momalicious

Mamma smurfen: jag blir helt stum! Det låter som handlingen i en dålig film. Vem FAN går och hotar och SPARKAR ett barn?! Jag blir helt vansinnig! Självklart ska du inte låta det bero, han ska ju anmälas!! Kram!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !