Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Själv är jag så galet lycklig att Citodonet bet på smärtan! Inte så himla kul att känna sig dåsig/drogad men hellre det än jätteont. Men imorgon ska jag ringa tandläkaren om det inte känns bättre. Vet att det inte är infekterat eftersom det varken syns eller smakar så men det ska ju iaf avta efter såhär lång tid.

Pojke 2010
  • Momalicious

Usch vad jobbigt tjejer.
    Suzzy: har du förklarat läget för din sambo? han kanske inte fattar hur du mår? så ska du ju inte behöva ha det :(

Lillsnurr: usch, vet precis hur det känns. Jag och sambon har flyttat massor av gånger men vi har alltid haft tur och sluppit dubbla hyror varje gång men det var bara för att vi låg i och hittade hyresgäster till lägenheterna varje gång.

Kram på er bägge två!

• Momalicious

Jo men om jag fått en infektion så hade det blivit värre, och det blir det inte, det blir bara inte bättre. Ringde till tandis iaf och jag skulle avvakta tills imorgon. Fyfan vilka tråkiga dagar detta varit!

• Momalicious

Grattis!

Jag är så less nu, blir så dåsig av citodonet och imorse spydde jag två gånger för jag blev illamående av att ta det på fastande mage. Mensen är sen med 5 dagar (nej, är inte gravid, 100 % säker) och jag orkar bara inte. Har så ont och smärtan bara sprider sig. :( tandläkaren hade stängt idag så jag kunde inte åka dit heller.

• Momalicious

Jag ringde till NÄL förut men hon sa bara att så länge det inte blir värre så är det normalt. Så det är bara att härda ut tror jag :/

• Momalicious

Ja, får nog sluta ta citodon för idag har jag känt mig helt knäpp. Illamående och spyr och har världens overklighetskänsla. Fy! Hellre lite sämre smärtlindring och slippa illamåendet.

• Momalicious

Skönt att allt gick bra med Marcus! Vad läskigt.

Imorgon ska jag till tandläkaren och kolla till hur det ser ut. Tror det kanske blivit infekterat för om jag för tungan över stygnen så smakar det beskt/surt/ruttet ägg haha. Så det blir skönt att kolla upp det.

Sambon håller på att söka nya jobb för hans chef är dum i huvudet igen. Han blev skitarg för att han varit tvungen att vara hemma denna veckan när jag varit utslagen men idag skulle han jobba medan Elliot var på dagis men hans chef svarar inte i telefonen så sambon kunde inte åka och jobba eftersom han inte vet var han ska. Så vi är redigt trötta på hans chef nu.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !