Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Tack! Åh är så glad. Fast fick ångest när han frågade om jag kunde komma idag och jag inte kunde det. Åh. Men jag sökte jobbet i typ fredags och det var en dag efter annonsen kommit ut så förhoppningsvis är det positivt. :)

• Momalicious

Jag tyckte också det var jättehemskt. Vill knappt se idag ifall man får se när dom tar henne. :/

Tog tempen på Elliot innan jag la honom, han hade 39,4 graders feber. Lilla prutten. Hoppas han sover en stund nu.

• Momalicious

Jag köpte två böcker till Elliot, "det blå tåget" och "den röda brandbilen" och han älskar dom! Han vill läsa dom 400 gånger på raken. Det finns dessutom en knapp man trycker på så låter boken som ett tåg eller en brandbil. Jättefina bilder. Tips!

• Momalicious

Jag köpte dom på en stor Willys, dom reade ut dom. Fanns fyra olika. Vet tyvärr inte var man kan hitta dom men de är utgivna av Rebus förlag.

ISBN på "den röda brandbilen": 978-91-7397-056-3
    ISBN på "det blå tåget": 978-91-7397-058-7

• Momalicious

Tack! Är sjukt nervös! Har inte varit på en jobbintervju på typ 3 år eller nåt. Men jag försöker tänka positivt, han ringde fort efter jag sökt jobbet och han ville ha dit mig så fort som möjligt. Så jag försöker se mig själv som eftertraktad ;) funkar sådär haha!

• Momalicious

Ja dom är toppen, Elliot älskar dom! Dom kostade 59 kronor styck och så mycket som han älskar dom är det ett väääldigt bra kap! :)

• Momalicious

Hihi söt du är :)

Nu har vi varit hos doktorn med Elliot och han har, håll i er nu, halsfluss OCH öroninflammation. Mammas lilla plutt! Inte konstigt att han inte mår bra. :(

• Momalicious

Men blä! :( jag hoppas inte Elliot blir öronbarn, det var jag och jag hade öroninflammation jämt. Rör i öronen fick jag också.

Tråkigt med negativt test. Även om du trodde det skulle vara negativt så hoppas man ju ändå såklart.

Ska ni hoppa över en månad eller spelar det ingen roll om det blir ett decemberbarn till?

• Momalicious

Nu har jag varit på arbetsintervju så nu är det bara att vänta. Idag lossnade ÄNTLIGEN stygnet i munnen med, så skönt, har stört mig på det länge nu. :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !