Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Missat massor här!!!
    Jobbat som sjutton det sista..

Grattis angeliqe! Mysigt med bebis goos. Hoppas ni mår bra!

Grattis moma till jobbet!

Ang tv box. Vi har Telia och dom har en app som kontroll på iPad och iPhone så vi har garderat oss

Är så jäkla trött.., mina järn depåer är i botten typ. Järn tabl suger närande blivit så hård dåna får hemorojder. Fick inte byta till hemofer för dom är för svaga. Går inte värdena upp snart måste jag till sjukhus flera ggr i veckan och få intravenöst.

• thegoddess

Haft låga järnvärden länge.. Trött hela hösten sen började jag med järntabl men fick hemorojder så jag slutade efter 6 veckor. Nu hade jag 115 i hb men bara 5 i depåer. Min mage har svårt ta upp tabletter efter en mag op. Det ska nog lösa sig får väl äta laktulos eller importal. Fått importal av min brukares mamma som jag provat ett par dagar. Det är bättre faktiskt så ska ringa vc å få recept.

• thegoddess

Usch stackars era sjuklingar!

Det var jobbigt att inte ge välling när Ronja var magsjuk. Det var tydligen en av grejerna dom spydde mer av. Jag provade för vätskans skull men det åkte upp direkt

• thegoddess

Är det reaktion på medicin måste du ju åka in så du får annan sort.

Är så glad att jag jobbar på annan ort så jag kommer härifrån lite. Ronja spyr varje gång i bil så jag är fast här. Nu vet jag varför hon 1 års tid stor tjutit i bilen. Stackarn.

• thegoddess

Öroninflammation kan oxå göra ont att suga napp och nappflaska. Men då hade du ju märkt andra symptom

Du måste väl kunna ringa in och be om annat recept.

Ronja kom inspringandes till oss kl 2 i natt och ropade heeej! Jätte glad! Vägrade somna om på ett par timmar. Skit oxå! Vaknade 6 som vanligt ändå

• thegoddess

Är det många sombytt säng?

Ronja har fått en 90 säng som ligger på golvet. Honkommer in till oss så slipper vi hämta henne när hon vaknar. HEEEJ ropar hon när hon kommer in.
    Sen kan jag ligga å titta på när hon leker. Går jag ut i tex köket så får jag inget gjort ändå för hon hänger på mig.

• thegoddess

Det ska gå bra ska du se! Vilken vecka är du i?

• thegoddess

Kan tänka mig det är segt. Minns i början innan magen växte och sånt. Jag mådde inte ens illa, var bara trött och hungrig och kissade mycket.
    Fungerar kub som ett ul så du kan se hjärtat? Annars får du försöka få ett ul i v 12 igen eller nåt

• thegoddess

Men det gäller väl bara om man var hemma hela tiden va?

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !