Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Eller så är det fas igen, nu har hon inte gråtit till på nån timma faktiskt. Men jag är ju klarvaken.
Eller så är det fas igen, nu har hon inte gråtit till på nån timma faktiskt. Men jag är ju klarvaken.
Riktigt dåligt. Som du säger vet man bara om hur det är är det ju oftast ok.
Sambon sms nu att han sitter på bussen. Inte för att han är till nånnytta full men skönt att få gyn han i behåll iaf
Inget kul att må illa hoppas du får lite sömn. Jag ska göra ett nytt försök att somna. God natt!
Köpte rutchkana i plast till Ronja idag. Herregud vad kul.. Blev så förbannad när vi tog undan den för matdax haha
Finns säkert massa begagnat men sprang på en för 399 på nåt litet lager så slog till. Kändes billigt men har ju inte kollat på andra ställen.
Ronja vaknar oxå å skriker å ropar mamma rätt ut. Även gråter flera ggr per natt. Jobbigt när man inte kan göra nåt liksom.
Är det ivf man får åka till Danmark för?
Hoppas det går bra.
Här har baciller slått läger. Ronja har haft feber för första gången i natt. Har gråtit hysteriskt men så hat det ju vart en månad nu. Fick Alvedon i vällingen som inte gjorde skillnad så hon fick Ipren supp och fick iaf sovit lite i natt trots 100 uppvak
Attans vad dyrt!!
Jag har oxå tänkt på det.. Att du petar på tappen osv får du gärna ta i annan tråd
Glad på på er alla!
Ronja bryr sig inte om vi säger nej.. Snarare gör hon det mer. Tror man gör för stor grej av mycket så det blir som bus för som. Blir ju svårt när det är farliga grejer bara.
Ronja har haft feber 5 dagar men idag är den borta. Nu är det gul snoret och ögon infektionen som ska gå bort, så har jag bli ur sjuk, feber ont som satan i hela kroppen och halsfluss typ fast jag inte har mandlar.
Samma här.. Det är skit när dom kommer på knep som att putta fram nåt dom kan klättra på.
Drar hon ut låda att klättra på?