Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Som Ronja då fast hon är 1 cm kortare, var iof nästan en månad sen så hon kanske tom är precis lika stor
Som Ronja då fast hon är 1 cm kortare, var iof nästan en månad sen så hon kanske tom är precis lika stor
Idag blir det ronjas favorit fläskfilé i ugn och grönsaker rostade i ugn. (mammas favvo med)
Hon älskar fortfarande kött i alla sorter. Potatis går fett bort och även sås.
Farmor hämtar Ronja på fs idag och jag ska till tandis i min gamla hemstad. 6 timmar på stan å spendera ensam. Goosh!!! Nästan så ovant så det är obekvämt haha. Men så lyxigt!
Har du provat importal mot hårda magen. Det hjälpte mig när jag fick hemorojder pga järntabl.
Duroferon heter min tror jag. Funkar ok kombinerat med importal om jag blandar i lite fil eller nyponsopps på morgon och kväll. Finns receptfritt på Apoteket med.
Jag skulle inte kunna byta blöja på natten för då vaknar hon. Den är jöttefull på morgonen men läcker aldrig. Libero comfort fit kör vi enbart. 5 an på dagen och 6 an på natten men den är lite stor. Funderar på att ge gröt på kvällen i stället så kissar hon inte lika mycket. Men hon tycker ju vällingen är så mysigt.
Grymt Malin! Kämpa på!
Mysigt med pussar..,
Fick ju alltid pussar i höstas sen försvann dom. Men nu har dom kommit tillbaka och får tom tungpussar haha
Slängpussar och säger hejdå får alla
Jag äter bara bättre. Känner att jag gått ner. Träna hinner jag inte direkt. Rickard kommer hem 5-6 och så ska mSn laga mat för det hinner jag inte innan och sen är vi så trötta och sen lägger vi oss 20.
Vad skoj., tanken på köra lastbil har funnits här med.. Just nu ligger tanke på taxi kort nära., ska läsa någonting men vet inte vad. Är så jäkla osugen på att läsa upp gymn, är sugen på osteopat men det är typ 5 år plus läsa upp betygen först så Näää fy asså. Såååå tråkigt att läsa. Sen har jag ingen lust pendla. Får ta å dejta syon på KOMVUX så får vi se om man hittar nån bra plan.
Ser inget plus alls. Man kan få plus ett tag efter mf. Allt kanske inte är ute än heller.
Sen måste du ju få en ägglossning till innan ny grav.