Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Låter som en nerv i kläm. Usch! Jag för ischias ibland och även bakom skuldran. Men osteopaten brukar fixa.
    Kan ju även vara nån ryggskott. Kan man ju få lätt om man lyfter lite fel bara. Du jobbar väl i vården?
    Voltaren är inte det mot inflammation? Jag trodde inte det hjälper mot akut smärta utan mer långtidsvärkande typ. Eller jag har innan fått det mot inflammation. Men kanske brukar funka för dig.
    Har du såå fruktansvärt ont så hjälper ju inte alvedon eller Ipren eller sånt.

• thegoddess

Är smärtan i svanken å går ner i rumpan å ben? Isf är det ischias

• thegoddess

Åh vad jobbigt. Gillar inte att ha Ronja i vår säng heller. Jag kan inte sova då. Men nu vaknar hon hela nätterna å man orkar inte gå upp 20 ggr

• thegoddess

Hade oxå i sista 10 veckorna av grav ca och får fort då och då. Med naprapat eller osteopat ska underlätta om dom är duktiga.

Läkare gör inget utan säger nog bara vila osv

• thegoddess

Vart inne och lagt ner Ronja 7 ggr hittils i natt. Hon vänder p vrider, gnyr sätter sig upp. Nu är hon visserligen sjuk men detta har hållt på mer än en månad. Blir galen!!!

Jag har fått bihåleinflammation. Första gången. Känner mig halvt döende. Å inget apotek förän tis heller. Sjukhus 30 min bort och jag ser suddigt å kan inte köra. Får hoppas vi kan få barnvakt idag så Rickard får köra mig. Orkar inte med dn spyende unge i bilen oxå.

• thegoddess

Ronja fick ett Bamse påskägg av mormor med klänning leggins tygskor såpbubblor hårspänne och en påse majspuffar. Av farmor fick hon mer duplo med djur.

• thegoddess

Hur var din förra mens? Kan ju vart nidis. Isf kan du vart gravid och längre gången.

• thegoddess

Asså jag har funderat på det alla skrivit.
    Jag tycker oxå det är konstigt att du inte testat dig tidigare. Men utgången hade väl troligtvis blivit samma ändå.
    Det där med klumpar. Ni skriver bara hur stort fostret bör varit men det är ju lite annat mojs med. Gulesöck å sånt som fostret ligger i. Åker inte det ut med?
    Sen kan det ju ligga levrat blod oxå kanske.
    Att det blir ett mf är ju för att fostret inte mår bra så bra att det händer tidigt.

• thegoddess

Känns som att det säkert kan vara väldigt olika

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !