Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Har tyvärr redan röstat på en annan från annan tråd!
Ronja har inte sovit på förskolan än. Hon har gått 2 timmar denna vecka med oss. Nästa vecka är det mån tis 2 timmar själv sen heldagar.
Har tyvärr redan röstat på en annan från annan tråd!
Ronja har inte sovit på förskolan än. Hon har gått 2 timmar denna vecka med oss. Nästa vecka är det mån tis 2 timmar själv sen heldagar.
Inte ok alls! Skönt att pappan erkände iaf. Hoppas han får nån påföljd av sitt handlande. Stackars din pojk.. Hoppas han förstår att just denna pappa inte har alla hemma så att säga!
Vi orkar aldrig se på film
Grattis till andra platsen!
Ronja får ofta utbrott. Får hon inte som hon tänkt på 2 röda så tar det hus i helvete. Skriker och tittar typ i taket och knyter nävarna. Ibland lägger hon sig i krypsyällning på huvudet i golvet. Men ute inför andra är hon fina flickan! Alla tror vi har världens bästa unge! Skönt iaf att det är mest hemma.
Förskolan var första dagen själv igår bara 2 timmar. Allt går bra förutom att hon verkligen inte gillar att vara ute och leka.
Ronja blev oxå ledsen när jag gick idag, men gick oxå över fort.
Vi satt oxå och kollade bilder på hela första året förut. Trots en otroligt jobbigt tid får man en enorm känsla i kroppen. Dagis ville ha bilder så gör dom bildhäfte.
Den bilden har gått runt ett bra tag på fb... Nåt år typ.. Ja den är skoj!
Mycket sjukdomar som flödar runt. Usch! Ronja har smittat oss båda och farmor och farfar. Hosta och rivjärn i hals och lungor.
Haha kan ju vara att nån har skrivit en likadan lapp och satt upp så han kan ju tagit just denna själv.
Vi har ju ny bil så det är bara att sticka in nyckeln och vrida off så var det fixat. Ronja sitter fram Mao. Åker nästan alltid själv och hon hatar ju åka bil så jobbigt inte ha kontakt med henne bak. När hon somnar vill jag inte att hon ska hänga med huvudet så då kan jag bara stanna och stoppa in snutten under hakan och bälte.
Hoppas du menar tvärt om 3 barns.
Om airbagen inte går att koppla ur får barnet absolut inte sitta fram. Det är ju rent av farligt. Smäller airbagen ut blir det dubbel olycka!
Läste tvärt om snurriga mig!! Sorry