Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Vi lägger oss typ vid 20 numera.. Helt slut
Vi lägger oss typ vid 20 numera.. Helt slut
Det var väl nån mer som skulle köra lite omega 3? Vet inte om jag märker skillnad i sömnen här direkt
Ja det tar säkert ett tag. Vi kör på det är ju nyttigt så det är ju bra ändå.
Nån som vet hur lång tid innan järntablett gör verkan? Ätit 3 veckor är lika förbannat trött. Usch! Benen bär mig knappt. Nåt som är vajsing i min kropp asså
Ronja somnar 19 på ett par min med sen vaknade hon 6:30 idag och åt gröt. Lekte och gnällde en stund och somnade 8:45 och sov 40 min. Blir en vila 13-14 antagligen.
Det är jätte fasigt nu. Klängapa!!! Får grin attacker utan dess like. Måste sitta på golvet och hon måste vara med varje steg.
Känns ju som ni behövt få en tid mer än nån annan pga allergier och sånt ju. Får ni inte tid direkt inför nästa besök?
Tänkte på läkartid i jan om ni inte bokade tid på förra besöket. Eller var det fullt redan då kanske. Vi brukar få tid för nästa besök direkt när vi är där. Förutom nu framöver kommer vi bli kallade tydligen. Vi har ny BVC tant ingen stor favorit direkt.
Fler födda i januari än dec kanske
Nr 79 den dagen på fl? Ja det är ju ett gäng.
Ronja var typ nr 6 fast hon är ju född 01:59
Vi gick sätta en röd nål på en tavla innan bi lämnade fl. Där var det 6 nålar innan på den 22a och det var ju under 2 timmar