Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Sicken vilding Marcus! För upptagen för att bry sig om smärta

• thegoddess

Å vi har beställt nya köksmöbler.. Så himla gött med riktiga grejer.
    På ons börjar jag jobba på mitt schema. Så himla skönt. Ronja och pappa ska skola in på dagis. Och vi har börjat prata om bröllop.. Känns som det blir ett härligt år.

• thegoddess

Min mens kom inte alls denna gång! Bim+7 nu och inte gravid. Stressen som gjort det här. 2barns du hade väl inte heller mått bra?

• thegoddess

Ronja brukar vara lätt på kvällen eftersom hon inte sover efter 14 . Men har vart lite busigare på kvällen det sista. Kanske dags försöka med ett sov pass snart igen.
    Idag tog Ronja sovmorgon tydligen och jag har vart valen sen 5. Och nu kunde jag inte hålla mig längre från att sätta på kaffe och givetvis vaknade hon. Hon ligger och nynnar tyst i sängen.
    Vi provade att ta bort morgon vällingen igår och ge gröt och hon åt faktiskt bättre under hela dagen.

• thegoddess

Konstigt nog har Ronja bara blodat och fått fläskläpp en gång och det var när hon blev sparkad på ÖF. Trots att hon gick vid 9 mån. Men sen är hon ju mig i hasorna med så jag hinner väl ta emot. Sen när hon ramlar så tar hon med händerna eller blöjrumpen

Hon har fått lite eksem så vi ska till barnläkaren imorgon. Hon reagerade efter tomat eller ägg.

• thegoddess

Hon hade lite fläskläpp efter sparken men dagen efter var det borta.
    Nej hon är inte rädd för att gå men mammig och pappig så vill bli buren nu igen. Är väl 1 års separations fas eller nåt.

Jag hoppas inte hon är allergisk mot ägg iaf. Hon älskar äggröra och kokt ägg och vägrar smörgås om det finns ägg där

• thegoddess

Ronja har spytt i natt och skiter vatten så kan vara 9e tand på g eller magsjuka. Ingen feber.

• thegoddess

Jag har oxå förbaskat ont tog en tramadol som intehjälpte. Första arvetspasset igår och det är ju tunga moment, kroppen inte van. Skit säng på jobbet plus att jag känner mig febrig. Fryser och ont i hela kroppen

• thegoddess

Oj! Inte dåligt lyckas klättra ur sängen

• thegoddess

Du är inte dålig annars? Jag hade skit ont när jag vaknade sen kom jag hem och kände mig febrig.
    Ja stackars oss.. Tur för mig att fadern är fl. Hade glömt hur jobbigt det är att vara sjuk.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !