Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Skönt att ni trivs på Sardinien. Har ni alltså hyrt hus utan att titta på det först då?
Skönt att ni trivs på Sardinien. Har ni alltså hyrt hus utan att titta på det först då?
Jaha! Lät lite som du inte visste hur det såg ut i området
Ronja börjar dagis 16e. Jag tycker det ska bli skönt. När vi hälsat på går hon rätt in och leker direkt. Inte rädd eller blyg. Kommer passa henne bra. Sen känner vi 4 av barnen i gruppen. Personalen känner jag en lite ytligt och den äldsta , bankdirektörens fru, känner svärföräldrarna. Liten ort svärfar äger huset
Jag förstår hur du menar.. Jag är ledig rätt mycket ändå. Jobbar ju dygn. Ronja ska bara gå 15 timmars 3 dagar i veckan
Det fixar ni! Tänk Vad skönt att få längta hem med. Längtar så jag spricker här på jobbet nu. Jobbat sen 11 och slutar 11 imonn.
Så var våran 10-11 mån fas suzzy. Höll på bli galen. Nu 1 års fasen verkar lugnare här, men flera verkar ha jobbigare nu.
Fina bilder på en fin pojk!
Ang när man kan säga att dom går. Om han kan resa sig utan stöd och gå iväg tycker jag att du absolut kan säga att han går
Ronja har ett tag nu satt sig på allt. Lägger tex ner en stor nalle på golvet, backar mot den och sätter sig och skrattar.
Ronja gick ju vid 9 mån men däremot reste hon sig inte själv och gick iväg förän 11-12 mån. Jag räknar att hon gick vid 9 mån för det gjorde hon ju.
Kanske formulerade det fel innan men lät som moma var osäker på om Eliot kan gå och då mena jag att med alla skills där så kan han absolut gå. Om han reser sig och går iväg kan han ju gå.
Det är så himla underbart att se som förälder. Stort steg i utvecklingen ju
Ja visst är det fräckt! Ronja gillar att sparka boll med