Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Det är gratis att byta signatur så jag passade på. Nu behöver ingen undra vad mitt nick betyder tror jag;)

• Mama Jessie

Synd för dig då moma! :P
    Imorn har jag sovmorgon, så efterlängtat! Och på söndag kommer Anton igen och visar förhoppningsvis sina gåskills, och på kvällen är det dags babysim igen. Härliga helg!!!

• Mama Jessie

Jag ska inte byta bild, är typ den enda "nya" bild jag har på mig. Måste börja va med på kort lite mer tror jag:)

• Mama Jessie

Ja dom hade blivit hackade så alla fick byta om de ville:). Du måste väl ha fått meddelande från fl också?

• Mama Jessie

Vi fick också snö idag! Hoppas plusgraderna håller sig borta imorn så vi kan åka lite pulka:). Men man blir ju inte alltför förvånad om det är slask imorn, var bara 0-gradigt idag.

• Mama Jessie

Haha förstod inte heller vad du menade men nu gör jag. Anton klickar inte:)

• Mama Jessie

Såg den innan idag, 1:an och 2:an var betydligt läskigare men så brukar det ju va:)

• Mama Jessie

Jag brukar välja att se skräckfilmer när det är ljust ute, jag ska ju sova själv sen..
    Ser på phantom of The opera nu, Gud så bra :)

• Mama Jessie

Jag älskar skräckfilmer och ser nästan alla jag hittar, men vet också att jag är mörkrädd men ser jag dom på dagen hinner jag släppa dom innan kvällen:). Dessutom är det väldigt sällan jag ser en film jag verkligen blir rädd för (skräckfilmer finns det fler JÄTTEdåliga av än bra om man säger så) sist var nog The ring :)

• Mama Jessie

Inatt drömde jag en mardröm, det hände egentligen inget var liksom bara en gubbe jag körde förbi med min truck (man drömmer väldigt mycket om jobbet:p) men när jag såg hans ansikte blev jag rent skiträdd för man kände att det var nåt ont, kunde knappt somna om efter det och hade lampan tänd resten av natten. Känslan sitter fortfarande i och nu när jag ligger i sängen igen börjar jag naturligtvis tänka på scener ur den jäkla paranormal-filmen. När man äntligen får sova ut på riktigt så kan man inte, surt!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !