Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Jag vill också se angelique;).
Lycka till snuttan!
Jag vill också se angelique;).
Lycka till snuttan!
Det är väl klart att mensen kan ändras, speciellt om inte kroppen mår riktigt bra vilket du skrivit innan att du inte gör.
Och om du inte vill bli gravid nu så hitta ett bättre sätt att undvika det, det är ju inte konstigt om mensen inte är som vanligt när du oroar dig varje månad
Anton somnade 19 utan ett enda gnäll :). Han lekte med kompisar i eftermiddags och det var full rulle, när vi kom hem var det bara pyjamas, välling och sova, skönt!
Lillsnurr: har du Facebook messenger-appen så kan du skicka bilder :)
Så gulligt att han pussar dig godnatt, aprilbarn:). Anton har börjat ge mig pussar nu när jag ber om det:)
Kram Ludi!
Magda: tror absolut inte du behöver va nervös :). Men jag förstår dig, på måndag börjar jag mitt nya jobb där jag ska köra truck och stapla varor på pallar 2,40 högt, och lyfta pallar 10-15m upp i luften, det känns som att jag kommer göra bort mig några gånger innan jag lär mig ;)
Anton har fått dagisplats nu, synd att jag hinner börja jobba och helt missar inskolningen bara:(.
Stackare, vad har du gjort med axlarna?
Oj! Hur lyckas han klättra ur sängen? Hade ju knappt jag klarat haha. Skicklig att han inte ramlade eller nåt:).
Anton klättrar också hellre än går själv;)
Sen jag fick barn har jag inte varit sjuk, brukar inte va det annars heller men jobbiga förkylningar brukade jag ha som nästan avlöste varandra. Förra året var jag bara lite snorig då och då.
Kanske är de positiva effekterna av att jag slutade jobba natt och vände dygnet rätt igen :)