Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Jag förstår precis vad du menar med kalla kårar-skräck lillsnurr, tycker samma :)
Jag förstår precis vad du menar med kalla kårar-skräck lillsnurr, tycker samma :)
Du går ju snart på övertid nu ju, angelique, om man jämför med förra gången :)
Anton kan också få såna utbrott, pratar man med honom skriker han ännu mer. Nåt som typ alltid hjälper är att sätta på nåt bra klipp på youtube - en halv minut trasdockornasång och han är ofta tyst igen;)
Anton har nu äntligen börjat gå lite, jag ställde honom i hallen och flyttade mig bakåt och han följde efter, 10 steg blev det nog iaf :). Men än går han inte om han inte vet att nån står och tar emot honom;)
Krya på dig moma!
Anton har nog också haft lite magsjuka, han hade diarré i söndags när han kom från pappa, hans sambos son hade kräkts samma dag och vad jag vet är pappa och hon fortfarande dåliga. Jag har klarat mig, tror jag är immun:). Blir en hemmadag med Anton imorn då han inte kan va hos pappa, men det gör inte mig nåt, har längtat efter föräldradagarna sen jag började jobba!
Vi börjar inskolning den 7/2 äntligen, ska va där en timme mer vet jag inte än. Inskolningen är oftast 2 veckor va? Pappa, som skulle va med eftersom han är ledig på dagarna är nämligen bortrest andra veckan i så fall så då får jag väl ta föräldraledigt igen
30 steg tog han idag sen tog utrymmet slut;). Behövs inte så mycket övning innan det sitter, han släppte ju inte taget innan han var säker på att han kunde liksom:).
Bilstolen har jag haft fram hela tiden trots att vi var tvungna att koppla ur airbagen på verkstad för några tusenlappar.. Men jag är ju själv så det är skönt att kunna nå honom :).
Foglossningen känner jag också av ibland men det blir alltmer sällan som tur är
Japp! Den som beställde bilen ny från början (är en 08:a) tyckte inte det var värt ha den där mekanismen där man kopplar ur den snabbt och lätt. Bilförsäljaren "glömde" nog berätta det fastän jag faktiskt var gravid i typ v 27 när jag köpte den. Istället fick man lämna in den och dom var tvungna att beställa nytt bälte bl.a. därför blev det dyrt. Så när vi kopplar på den igen kommer det inte kosta så mycket som tur är:). Jag tyckte ju inte det var värt det men mamma insisterade och stod för kalaset och nu är jag glad för det:)
4000 tror jag det va..
Förresten nu var jag nog lite dum mot bilförsäljaren, han berättade det men inte att det skulle kosta så mycket. Rätt ska va rätt:)
Ja det var konstigt! Vad tänker dom när dom tillverkar bilarna kan man ju undra