Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Beklagar aprilbarn :(
Beklagar aprilbarn :(
Vad jobbigt angelique! Klaga på bara:)
Du menar v 30 va:)? Herregud vad tiden går fort! Är det bra med dig annars med tanke på hf och så?
Grattis Tim!
Var det sista decemberbebisen?
Anton har lagt 2 rätt rejäla spyor ikväll men det var i samband med att han skrek och hosta ,när han inte ville läggas, så jag hoppas det bara beror på det. Men han brukar inte kräkas:(.
2 pyjamasbyten senare sover han iaf :)
2 barns: du kan väl börja övningsköra nu så är du färdig innan magen kommer i vägen:)
Anton har senaste dagarna släppt taget och stått själv några sekunder så nu hoppas jag han går snart :). Han kan nog egentligen men det känns väl tryggaste att hålla i nåt. Han blir 13 mån på söndag så jag tycker det är dags nu ;)
Jenni och Suzzy, ni var från samma stad va? Hoppas magsjukan stannar där ;).
Hoppas era små bli friska snart!
Ja det är kul med alla olika personligheter:). Anton är mer den som sitter och pillar med smågrejer, tex dragkedjor och knappar, försöker få på sig kläder och så- klurig kille helt enkelt:). Annars traskar han gärna runt och håller handen och ÄLSKAR att klättra i trappor! På tal om det så va var på badhuset i veckan och det enda han skulle göra var att klättra i bebiskanan och klättra uppför trappan i barnbassängen, Upp runt ner och om igen, plaska i vatttnet var inte lika kul;)
Han har igår börjat säga ta ta (tack tack), det är ju så gulligt!
Var hos två kompisar igår, vi har varit 8-10 st där och firat de senaste åren, himla trevligt! Jag älskar fyrverkerierna, smäller dock aldrig själv och i år och förra har vi inga egna på festen heller, räcker med alla andras då de bor mitt i stan:).
Men jag stör mig väldigt på alla som ska smälla flera dagar innan som de gjorts på kvällarna vid mig och igår eftermiddag stod några ute på parkeringen och sköt raketer, idioter!