Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Antons sked hamnar också upp-och ner oftast men han har en gaffel också som han spetsar maten med, då går det bättre :). Dessutom sa jag att han NÄSTAN kan äta själv med sked :P

Kul att det känns bra med skolan nu Magda!

Gwendolyn: tråkigt med mf! Men nu vet ni att ni kan lyckad själva iaf:). Försöker ni eller var det bara en lyckträff;)?

• Mama Jessie

2barns: bara för att du bara varit med en man i 11 år så vet man ju aldrig om denna man också bara varit med dig under dessa 11 år, man kan ju aldrig så testa kan man ju göra:)

Moma: jag tror bara du känner så här för att allt är så nytt, du har ju gått hemma ett tag. Det känns nog bättre om ett par dagar

• Mama Jessie

Vad är det moma? Är det bara hormoner eller är det allt annat med skola och gravtest mm?

• Mama Jessie

Ja du kommer ju in så detektiv bara att börja igen när du är redo? Vad ska du göra nu då?

• Mama Jessie

Om inte Anton har feber eller så så går vi ÖF även när han är förkyld, det brukar va fler näsor än hans som rinner och många som hostar;). Men så har vi ÖF utanför dörren typ så det är ju bara att gå hem igen om han skulle bli trött.
    Nu efter att ha jobbat 1,5 vecka så skulle jag gärna gå tillbaka till att va föräldraledig :P

• Mama Jessie

Mitt nick betyder absolut ingenting;). Var tvungen att komma på nåt så det fick bli en frukt och då min pappa alltid sagt "Jessica pessika" fick bli persikan +ett s för det fanns visst redan en persikan ;)

• Mama Jessie

Duktigt tjejer! Nåt rätt har du nog gjort moma:)
    Måste köpa nytt batteri till min våg, tror jag också går ner en del nu när jag börjat jobba. En hel del böja sig, lyft och äta på regelbundna tider gör nog nytta för kroppen:)

• Mama Jessie

Samma här april, vägde runt 61-62 innan jag var gravid och nu tror jag ca 67 (vägde jag innan vågen dog iaf)

• Mama Jessie

Vi är rätt lika du och jag, kroppsmässigt, aprilbarn, jag är 1.75 :). Jag har vägt runt 55kg och tyckte det var lagom då men när jag ser på gamla bilder tycker jag det är för smalt. Mellan 60-65 kg är lagom för mig:).

Jag gillade nog det mesta av graviditeten, förutom foglossningen sista 15 veckorna så hade jag inga större besvär. Hann aldrig bli trött på att va stor och otymplig, hade jag gått några veckor till hade jag kanske tyckt annorlunda;)

• Mama Jessie

Anton tog sina första steg idag, 6 steg mellan pappa och hans sambo! Så tyvärr missade jag ju det men nu är han på gång iaf:)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !