Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Bara 3 månader kvar för dig nu ju angelique (som allra mest ;)), spännande! Hur är det med dig?
Bara 3 månader kvar för dig nu ju angelique (som allra mest ;)), spännande! Hur är det med dig?
Skulle jag få ett barn till i december gör det naturligtvis ingenting, det är ju svårt att planera när man inte vet när ungen ploppar ut, bara för att Anton kom 2,5 vecka innan bf så går jag väl över 3 v nästa gång ;)
2barns: Du får skaffa barn precis när du vill, vi bara undrar varför just december och du ger ju ingen annan förklaring än att du inte vill va gravid när det är varmt och då kan du ju lika gärna satsa på feb-aprilbarn.
Men vill du inte diskutera och höra andras åsikter om när DE vill och inte vill ha barn så behöver du inte kommentera.
Förresten så är det många gånger jag också varit glad att jag inte tänker som dig
Gud vad det lät gott med dumlekakor!
Jag måste undvika kolhydrater några dagar nu så jag slipper se ut som gravid i v30 i min nyårsklänning ;)
Tänkte också på aprilbarn idag, hoppas det går bra!
Håller med dig Magda
Jag är nog rätt säker på att Elias inte kommer svara så när han är 20 ;).
Men visst har ni inga åldersgränser i Danmark så spelar det ju ingen roll när på året man fyller år
Vi har gjort Rocky road-godis: pistaschenötter, jordnötter, marschmallows, dumle och choklad. Det var också helt ok ;)