Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Nej då ska du nog inte be syrran om hjälp ;).Vad kul att ni ska ha barn samtidigt!
Nej då ska du nog inte be syrran om hjälp ;).Vad kul att ni ska ha barn samtidigt!
Angy: Du har inte sett några bilder på mig som är nyare än 2008 tror jag ;). Men visst, tjock är jag ju inte men 5 kg vill jag ha bort, iaf det som sitter på magen
Och träna orkar jag inte så jag får börja tänka på vad jag stoppar i mig istället
Ja om man bara hade lite disciplin på sig själv;). Jag ska prova lchf igen, gick ner 2 kg sist jag försökte, innan jag gav efter för sötsuget efter 1-2 veckor.. Den är jäkligt jobbig den där sockeravgiftningen!
Tack Malin! Nu blev jag peppad:). Hade varit så skönt att bli av med det där jädrans sötsuget!
Jag tror du fixar dina 40 kg galant! I denna takten är du ju redo till sommaren ;)
Fy vad tråkigt Ludi! Så himla onödigt att bete sig så. Du har ju varit jättesjysst och låtit honom bo där varannan helg och allt. Hoppas han inte jäklas med föräldradagarna då, bara för att..
Jag trodde Anton skulle ha problem med att gå ute nu med kängor och overall men han traskar runt lika mycket som inne, halkade lite i nysnön idag men när det var plogat kunde vi nästan gått långpromenad ;). Han är ju helt otrolig den lille mannen ;)
Fler som är väldigt förtjusta i trappor här? Är vi nånstans där det finns en trappa så kan han inte tänka sig nåt annat än att klättra i den..hela tiden.. Och han ska inte krypa i den, han ska gå så man måste va precis bakom hela tiden. Vrålförbannad blir han om man försöker få honom att göra annat.
Stänga dörrar är poppis här också, är bra en tidsfråga innan det kläms några fingrar.. Dock är han väldigt duktig på att flytta fingrarna innan han stänger:).
Klart man måste ta gemensamma lån annars kan man ju aldrig köpa bostad. Fast jag känner faktiskt en som köpte en lägenhet för 15000, då behöver man inte lån;) men det var inte i södra Sverige om man säger så:)
Så gulligt med italienaroliver!
Samma här med nycklar och dans :). Säger man att han ska dansa böjer han upp armarna och börjar svänga;).
Anton säger inte många ord men nåt man hör tydligt är traktor, eller tattor, han gillar både leksakerna och de stora varianterna:). Lastbilar är skoj också!
Suzzy: ta en macka och en banan