Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Ja, jag orkar inte må illa mer! Vet inte vad det är. Usch.
Jag vet inte varför jag inte kan sova, troligtvis nerver.
Ja, jag orkar inte må illa mer! Vet inte vad det är. Usch.
Jag vet inte varför jag inte kan sova, troligtvis nerver.
Elliot tar inte napp längre alls. Slutade väl vid 8 månader tror jag. Inte för att han varit någon nappälskare nånsin men ja.
Nu har han sovit hela nätter i nästan en vecka. Har har möjligtvis vaknat en gång nån natt men det tog inte många minuter innan han somnade om. Sååå skönt!
Ja, borde väl det egentligen men vårdcentralen är värdelös. Dom kommer inte göra nåt. T.ex. Feldiagnostiserade de sambons jobbarkompis fru. De sa att hon klämt fingret och hon dog pga det, hon hade blodförgiftning. Dom var ändå inne tre gånger. Så förtroendet är inte stort :p
Vi har tre vårdcentraler här och alla hör till samma kedja (Carema) och alla är dåliga. Ska byta vc till Stenungsund. Åker hellre bil längre än att aldrig få hjälp.
Elliot vaknade nu, wiho. Och han pussas ofta, ibland utan att man ber om det. Dom är det bästa!
Majorima: vad har ni för blöjor? Och storlek?
Jag går lite mer efter hur de sitter. Har iofs pampers men har större storlek än han "borde". Jag tänker att kapaciteten borde öka, dels är det ju mer som kan suga upp och dels borde de ju rimligtvis producera mer kiss och bajs ju större de blir. Eller?
Jag var också jättenervös första gången. Fick för mig att jag skulle vara helt utanför men det var jag inte. :) var roligare andra gången dock, inte lika mycket folk då :)
Ja, jag får väl göra det. Tycker bara det vore suuuuperkonstigt om jag var gravid för vi hade inte sex alls runt äl för vi hade inga kondomer och sen har vi skyddat oss. Får väl beställa hem några :)
Aprilbarn: mataffärer går back på blöjor, eller inte plus iaf. De säljer dem för inköpspris, det är nämligen svindyrt med blöjor (även de "billiga") :)
Och jag håller med dig anna, illamåendet tar över allt. Det är svårt att tänka på annat.
Nu har jag beställt hem gravtest, kommer imorgon. Jag kommer uppdatera er, lovar, men jag kan även lova att jag inte är gravid!