Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Naw, stackars marcus! :(

Blir era små lite "klantigare" och mer våghalsiga när de är trötta? Elliot är mycket fumligare när han är trött än annars, och det beror nog på att han vågar mer, typ går fortare osv.

• Momalicious

Haha samma här :p jag spenderar hela kvällarna med att säga till Elliot "men kära du, ta det luuuugnt!". Är livrädd :D

Älskar uttrycket jubelidiot för övrigt passar in bra på er hyresvärd!

• Momalicious

Naw, tack sötnos! Han är en klockren Elliot verkligen. Får ta och lägga in en bild någon dag, var väääldigt längesen :)

• Momalicious

Hahahaha. Förlåt, men försöker du påstå att det är MITT fel att DITT barn ramlade ur sängen? Vissa är ju bara för lustiga...

• Momalicious

Ja just det, måste berätta. Vi sjöng "klappa händerna när du är riktigt glad" (heter den så?) och Elliot klappade med, så himla gulligt. Han har även börjat göra rörelserna till "imse vimse spindel".

• Momalicious

Hahaha! Så gör Elliot med. Och ibland stoppar han pekfingret i munnen typ som han tänker "hmm" haha. Ser såååå gulligt ut!

• Momalicious

Ja, jag klappade ju med förstås. Men efter några gånger verkade han förstå och göra det utan att jag visade :) han har precis börjat klappa händerna på "vanligt vis". Innan klappade han på ena handen så att säga, haha.

• Momalicious

Elliot somnade 18 och sover fortfarande, utan uppvak. Själv har jag knappt sovit i natt så nu gav jag upp och gick upp och åt frukost.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !