Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Yay, här kan jag också skriva! :D

• Momalicious

Jag stannar här, den andra tråden kan jag inte skriva i. Här är det som vanligt fast ny ts typ :) den andra kunde jag läsa vad det stod fastän jag inte var medlem så hemlig är den väl inte.

• Momalicious

Jag brukar alltid sätta ord på Elliots känslor.
    Alltså, när han ställer sig vid tvn och drar i den då tar jag honom därifrån och säger "ajja bajja den rör vi inte" och gör så och slutar han inte så brukar han tillslut bli skitarg att jag flyttar honom och gråter och sådär och då brukar jag säga "du får vara arg och ledsen, det är okej, men du får inte leka med xxx". Typ. :)

• Momalicious

Ja så verkade det vara. Förstår inte riktigt syftet med det, men men. Första tråden var bäst

• Momalicious

Jag gjorde ju en smiley i mitt meddelande men den försvann visst. Lät nog lite drygt haha.

• Momalicious

Välkommen Ryder! Min son står eller sitter ofta upp i sin säng när han vaknar på natten.

• Momalicious

Mammasmurfen: ja det var jag. Hon pratade om vilka tänder han fått, vad han äter och dricker och gav exempel på hur mycket socker det var i olika saker. Och så fick Elliot en ny tandborste. Tog typ 20 minuter hehe.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !