Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Ja. Fick 91 poäng tror jag det var. Inte superbra direkt.. Jobbig väntan nu på resultatet.

• Momalicious

Vet inte. Har ju inte nån nomineringstabell att gå efter och det är ju ett helt nytt prov.. Men vi får väl se. TROR att mina betyg ska räcka annars men det vet man ju aldrig.

• Momalicious

Ja precis. Dessutom MÅSTE man ju göra det provet som dom har för att kolla om deras frågor funkar så var ju 200 frågor även om inte 40 räknas då såklart. Nu är det iaf "bara" ca 1,5 månad kvar tills antagningsbesked 1 kommer. Jag vill jag vill!

• Momalicious

Aprilbarn: när i förhållande till BF föddes Marcus? Listan i ts blir en enda röra i mobilen så ser inte om du skrivit det där.

• Momalicious

Angående Halloween. Måste få ur mig detta. Igår kom en LITEN tjej, max 5 år, utklädd och knackade på 22.30 (!). Vi skulle precis lägga oss. Vem släpper ut en så liten ensam så sent?! Var min sambo som öppnade, annars hade jag frågat var hon bodde.

• Momalicious

Ja jag håller tummarna. :)

Ni som är gravida, kan ni inte posta magbilder? Är ju sååå nyfiken :D gärna jämförelse med förra graviditeten :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !