Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Alldeles sant :) jag skulle aldrig dricka alkohol under en graviditet, men jag skulle heller aldrig låta bli att äta mat med vin i, eftersom jag inte tror det är farligt :)
Alldeles sant :) jag skulle aldrig dricka alkohol under en graviditet, men jag skulle heller aldrig låta bli att äta mat med vin i, eftersom jag inte tror det är farligt :)
Jaså? Var hittade du den? Kollade överallt förra året. Den enda jag hittade är den med 2,2 % eller vad det nu är. Står nog alkoholfri på den..
Men eftersom glöggen är 2 % ser jag inte hur mycket alkohol som skulle kunna finnas kvar?
Jag tror inte man kan kalla det för att gå. Han vågade nog släppa för att hans pappa satt så nära så han liksom tog ett kliv in i hans famn haha
Blä, nu har jag blivit smittad av det min sambo och Elliot hade. Är inte supersjuk men tillräckligt för att det ska vara tråkigt. Usch!
Cissi: gör en tårta formad som bröst och sedan en till bit tårta som ser ut som ett glas rödvin som hälls ut över brösten, haha ;)
Haha precis. I annat fall kan du ju göra det "live". Kanske bra att ha nån form av skydd på sängen då dock ;)
Haha! Kul om någon nångång undrar varför den plastade frottén är röd bara ;) i annat fall är väl vitt vin att föredra, hihi
Elliot klappar händerna mest hela tiden nu, han tycker det är så kul! :)
En av mina bekantas vatten gick natten till igår och de åkte in till förlossningen igår morse. Hittills ingen uppdatering. Undrar så
Vad som händer!
Nä, jag får nog starta en egen tråd som heter "vi med december svidas som INTE är gravida igen". Blir ju galet sugen av att läsa det ni skriver dessutom så beställde jag hem 20 gravtest haha.. Korkat.