Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Nej jag kan inte se nåt. Står bara att jag är behörig och att handläggning pågår :)
Nej jag kan inte se nåt. Står bara att jag är behörig och att handläggning pågår :)
Undrar när mitt barn ska vakna. Han somnade ändå 19 igår. Jag vaknade åtta och var pigg haha.
Haha jag tänkte väl det! :)
Elliot vaknade 9 :)
Ja han har sovit jättebra i två veckor nu. Sover hela nätter och vaknar aldrig före sju. Oftast 8-9. Innan vaknade han flera gånger och ville upp 6.
Usch vad jobbigt för er Jessica! Hoppas anton mår bättre snart!
Elliot tog två steg!! Får se om han börjar gå på riktigt innan han fyller år. En månad lite drygt kvar :)
Elliot får se på tv, eller vad man ska säga. Tvn står ofta på om vi är hemma, tycker det låter som att det är folk hemma då vilket jag gillar. Nr det är väldigt sällan han tittar på den.
Åh nej angelique! Jag hoppas för din och lilltjejens skull att du har fel! Kram!
Elliot får blåmärken ändå, han dunkar jämt i huvudet överallt. Det verkar som han tror att man måste ha ett blåmärke i pannan hela tiden ;)
Ja det är väl nåt i generna. är snart rädd att folk ska tro att vi slår honom haha.