Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Vi har bokat in att farmor och farfar ska ha Elliot lördag till söndag om två veckor. Första gången vi har barnvakt över natten på eeeeeevigheter. Ska bli så skönt att bara vara vi lite. Gå på bio, äta nåt gott, mysa och bara vara. Underbart! Vi har haft barnvakt över natten två eller tre gånger innan och senast var i somras så det ska bli supermysigt!

• Momalicious

Nikka: vi ger inte direkt julklappar i vår familj, men jag och sambon brukar ge varandra nåt och mamma brukar ge mig och sambon och vi ger henne. Önskar mig inget speciellt, kanske en såndär trådlös handdamsugare som knappt väger något då.

• Momalicious

Majorima: det trodde inte jag Elliot någonsin skulle göra heller. Men nu har han inte vaknat före 7 på en månad. Det bara kom från ingenstans i samband med att han var förkyld.

Våran grill har försvunnit! Den blåste iväg igår och det är bara gallret som ligger kvar. Haha. Undrar var den är?!

• Momalicious

Jo men det jag menade var att när han började sova hela nätter, så började han även sova längre på morgonen. Totalt ologiskt egentligen men trevligt. Ibland vaknar han nån gång på kvällen runt 21-22 men somnar om snabbt.

• Momalicious

Elliot sov typ 12-13.30 så det blir bara en vila här med. Annars kommer han inte somna förrän sent.

• Momalicious

Någon mer som såg på extreme home makeover idag? Det måste väl ändå slagit alla rekord i sorgligt!

• Momalicious

Vi ska göra 1års-kontrollen i januari. Var ju tvungen att gå en viss tid innan sprutan och då får vi göra den typ 23 december och det vill vi inte så får bli i januari :)

Elliot har varit hos svärmor sen 12.30. Jag är sjuk (dumma förkylning som kom tillbaka!) så hon var snäll och tog honom när hon kom från jobbet. Så skönt att få vila i fred en stund :)

• Momalicious

Elliot gjorde en kul grej idag. Han gick två steg och tappade sedan balansen men istället för att ramla/sätta sig ner så försökte han hålla kvar och det slutade med att han sprang flera steg innan han ramlade på knä haha. Gissa om jag var rädd ;)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !