Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Ja kanske. Jo det är ju socker i russin ;) han är fortfarande vaken till och från och är jätteledsen :(

Skrev visst fel förut, menade att han kanske ätit tio russin sammanlagt på två dagar. Men det får han inte mer nu. Hans lilla mage verkar inte gilla det. Gör ju inte så mycket, är ju inte direkt nyttigt.

• Momalicious

Jag har aldrig fått nånting av att äta frysta bär :) nåt som är sjuuukt gott är förövrigt att äta turkisk yoghurt med hallon och kokos på. Mmmm!

• Momalicious

Jag är också sjukt trött idag. Sov förvisso bara sex timmar i natt men jag har sovit typ två timmar nu på förmiddagen och är lika trött. Skulle egentligen bakat en massa denna helgen men jag orkar inte. Så får bli nybakade men köpta lussekatter idag.

• Momalicious

Nää, var tvungen att baka ändå när jag kom till affären så var det brända lussebullar UTAN saffran. Det går ju inte an! Och jag tänker aldrig baka bröd/bullar utan degkrokar/hushållsassistent igen.

• Momalicious

Mmm nu är lussebullarna klara. Gjorde med 15 deciliter mjöl istället för 17. Det blev saftigt! :)

• Momalicious

Här blåser det också sjukt mycket. Trodde seriöst bilen skulle välta när jag satt i den utanför affären förut. Hoppas det är över till imorgon annars vill jag inte att sambon ska jobba :( dom är ju utomhus hela dagen.

Nu är pyntet uppe, förutom granen då. Den får vänta. I år blir det plastgran. Nu ska vi äta köttkorv och mos och adventsmysa :)

• Momalicious

Jobbigt med anton. Är väl nåt som stör förhoppningsvis blir det bättre snart!

Elliot var vaken till och från till 02 i natt när magontet släppte och han somnade. Idag har han inte fått några russin så det är förhoppningsvis en bättre natt inatt.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !