Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Nja, blev sydd tre stygn, ett i ena blygdläppen för skönhetens skull som hon sa, och två neråt mot anus. Känns som vanligt när vi har sex men tampong är jätteäckligt att ha. :(

• Momalicious

Suzzy: varför går du inte till en BM och kollar på trådarna? Om dom klippt det för kort så kan det stickas. Det gjorde min BM och hon fick klippa så kort att de typ "försvann" i livmodertappen för att han inte skulle sticka sig. Egentligen ska dom vara ganska långa.

• Momalicious

Här är jag vaken med kramper i magen igen. Varför kommer de när jag lagt mig? Ingenting på dagarna och vissa kvällar, ALLTID efter jag lagt mig, kommer det. Så tröttsamt. Är ju jättetrött med men det går ju inte direkt att sova med det här :(

• Momalicious

Och jag kunde inte sova förrän 3.30 pga kramperna. Är så sjukt trött idag och mår fortfarande illa och är öm i magen:(

• Momalicious

Jag vet inte vad Elliot har för storlek. Är helt omöjligt att få på honom skor, han böjer foten till en båge och spänner tårna bakåt haha.

• Momalicious

Vi är barnlediga idag. Skulle egentligen på bio men natten var så jobbig så vi stannade hemma, åt gott och har bara mysigt. Nu ska vi sova och hoppas på att jag slipper ha ont.

• Momalicious

Jag är antagligen överkänslig mot laktos, så idag har jag köpt hem massa laktosfria produkter så får vi se om det hjälper! Hoppas!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !