Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Det var jättegott! Massa broccoli till också, mums!
Det var jättegott! Massa broccoli till också, mums!
Vad kul! Vad ska du jobba med?
Jag är så sjukt nervös inför att börja plugga haha. Jobbigt.
Vad skönt! Ibland kan behöva en räkmacka att glida på!
Jag tror säkert det kommer gå bra men jag är en liten mes. Tänker typ att jag inte kommer få några vänner och vara mobbad haha. Jag har liksom inte svårt att få vänner så egentligen är det ju knäppt. Och så oroar jag mig ju hur det ska gå att plugga när man har barn, hur inskolningen ska gå osv.
Nu har vi satt upp granen, ska klä den ikväll. Riktigt fin faktiskt. Har ingen erfarenhet av plastgranar alls men vi köpte första vi hittade på biltema och den är faktiskt fin! :)
Sån sked har vi med :) och en sån gaffel ;)
Hahaha, sambon griljerade skinkan och upptäckte efteråt att det var massa fett. Så det var bara att skära bort det och göra om ;)
Elliot håller på att få en tand, gissar vi. Alla tecken är där. Dålig sömn, dåligt humör, äter sämre, bajsar jämt och blir röd i rumpan, dregglar. Han vaknade efter nån timmes sömn och var såå ledsen. Så bajsade han och skrek hysteriskt när vi bytte och hela han skakade för det gjorde så ont :( jag grät jag med :( så himla jobbigt!
Elliot sover fortfarande! Han somnade äntligen om vid 23 igår efter panodil och flaska. Det är inte jätteofta jag vaknar före Elliot men nu har jag varit vaken i 25 minuter haha!
Jag tycker inte det är så frustrerande längre när Elliot spottar ut mat eller vad det nu är han gör. Han gör det inte för att vara elak. Jag skrattar lite om han spottar ut maten och så är det med det.
Alltså, jag är väl smått knäpp men varje månad (vi försöker inte och vi skyddar oss) så räknar jag ut när bf hade blivit om jag blivit gravid haha. Ja, knäppt! Säger ju det ;)
Nhjärtad: lycka till med mensen! Eller testet, beroende på vad du hoppas på ;)
Linn: skönt! Elliot går inte än mer än runt möbler och nåt steg på egen hand. Får se när det släpper. Jag har ingen brådska! :)
Nej vad tråkigt aprilbarn! Håller tummarna att de bara såg fel eller nåt! Kram
Och du, det behöver inte vara nåt fel ifall du får ett till ma!