Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Fel på dig*
Fel på dig*
Fast 2barns, man får inte jullov när man jobbar. Hur menar du?
Men du väljer ju att inte äta på hela dagarna? Jobbet kanske gör dig gott då, du har ju knappt börjat jobba så det är väl hemmalivet som gör dig deppig.
Vad mysigt! Vi ska vara nästan alla sambons bröder med familjer och deras föräldrar.. En bror är i afghanistan och honom saknar man ju väldigt mycket! :(
Vad är det som gjort dig illa 2barns? Fattar inte riktigt?
Ja enformigt är det allt. Ska bli kul att göra annat även om det blir jobbigt på ett annat sätt. Känner mig helt förslappad efter nästan två år hemma.
Men det är ju inte så lätt för oss att veta när du inte sagt nåt, eller hur? Det låter ju konstigt för oss som inte vet det du inte vill säga när du säger att du är utbränd efter en dag på jobbet liksom. Men säg du när du vill, eller inte alls om du inte vill. Finns ju inga tvång här ;)
Elliot sov till.. Han är inte vaken än! Somnade 19 igår och vaknade två gånger igår på kvällen och sover som sagt fortfarande. Galet.
Jag säger grattis till alla nu, så jag i te glömmer någon. ;)
11.25 vaknade han, haha. Tokunge!
Ja det var trevligt! Vi gick upp och duschade båda två innan han vaknade haha.
Ja det känns ju som att hon gör det bara för att göra dig svartsjuk. Din sambo hade ju sagt att du tig illa vid dig av deras mejlkontakt och vissa människor gillar ju att ha lite makt över andra.