Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Tänker på dig aprilbarn, hoppas det går bra idag!

Själv har jag väl fått bihåleinflammation eller nåt, mår så dåligt så jag vill dö.jag har varit sjuk tre nyår i rad. Första gången var det halsfluss, förra året hade jag ett njurstensanfall och nu detta. Bläää!

• Momalicious

Nä men imorgon och jag kommer inte vara frisk imorgon alltså har jag varit sjuk tre nyår i rad.

• Momalicious

Tack! Ja det med ånga i ansiktet ska jag nog göra, bra idé. Min näsa är helt röd, har använt tre toarullar sen igår bara att snyta mig med! Usch.

• Momalicious

Oh förresten, nu har jag knipit "bort" min försvagade slidvägg så nu ser det ut precis som vanligt där nere! Tjoho!

• Momalicious

Slidväggen, alltså en av väggarna inuti slidan. Den kan bli försvagad efter en förlossning, är extra vanligt om det går väldigt fort och det gjorde det för mig. Den typ buktar in lite. Svårt att förklara. Men med mycket knipövningar så har den blivit normal igen! :) är helt sinnessjukt stark där nere. Tänk vad knipövningar kan göra!

• Momalicious

Fy det låter inte kul haha. Första gången var ju jättedålig!
    Här känns det precis som vanligt, om jag inte visste att jag fött barn så skulle jag aldrig veta det för det känns inte annorlunda. 

Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Jag tog ju körkort när jag var i v 34-35. Gick fint. Visst, det är ju farligt att krocka om man är gravid men det är ju inte farligare att övningsköra när man är gravid än att köra vanligt. Och det är nog rätt få kvinnor som slutar köra bil som gravida. Men ta det innan du är gravid är mitt tips. Är ganska jobbigt att köra bil med en stor mage som är i vägen.

• Momalicious

Mitt tips är fortfarande att köra på övningsprov hemma. Antingen via körskola eller att köpa hem en cd med övningsprov. Lärde mig lättare så och hur upplägget på frågorna är. Sen ska man väl läsa igenom boken också såklart, men jag lärde mig bättre så. Var det nåt jag inte kunde kollade jag i boken eller googlade :)

• Momalicious

Åh idag mår jag lite lite bättre! Känner mig klarare i huvudet. Så skönt! Tänk att imorgon är det 2012 och våra barn har då levt i tre olika år, förutom januaribarnen då :o

• Momalicious

Aprilbarn: samma här. Nu tog ju jag faktiskt körkort innan Elliot kom men jag var på körskolan nästan varje dag i två månader. Tog över en timme dit med buss och det var skittrist. Tycker det är bra att du tar tag i det innan nästa barn kommer, lär ju inte bli lättare att få tid med två små. :)

Gott nytt år allihop!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !