Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Tyckte Elliot var väldigt varm när jag skulle lägga honom och han hade 39,2 graders feber! Stackarn! Han verkar iofs inte lida så mycket men ändå.

• Momalicious

Gud vad jag spammar :p
    Elliot vägrar iaf sova. Eller somnar gör han, och sover som en gris, men han vägrar bli nerlagd. Så han är vaken. Vet inte vilken reserv han lever på :p

• Momalicious

Ja håller med dig :) så kul att se "verkliga livet" och inte bara de små snuttarna man ser här :)

• Momalicious

Jag med! Kollade på videos på magen när Elliot låg och sparka/tryckte och oj vad mysigt. Bävar dock för illamåendet...

• Momalicious

Min kusin förlovade sig igår, eller nyligen haha. Fick veta det idag iaf :) hoppas dom också skaffar bebis snart! En av mina kusiner ska ha nästa månad :)

• Momalicious

Vad jobbigt Ludi! Men även om det är jobbigt tycker jag det är så sjukt starkt av dig att du vågar lämna det jobbiga bakom dig. Kram!

• Momalicious

Elliot är sjuk och varken jag eller Tomas mår hundra än. Dessutom har jag världens ångest över att börja plugga och pessimisten i mig rabblar bara upp att det kommer vara hemskt, kommer inte hitta, kommer bli mobbad, kommer misslyckas osv. Sjukt jobbigt. Här är det också storm och det matchar mitt humör väldigt bra.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !