Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Ja, jag vet att jag aldrig skulle klara nån skrik-metod. Men jag ser framför mig hur han kommer hålla på likadant om ett år. Både jag och sambon har sagt att vi säkert försökt oss på syskon redan om det inte vore för sömnen. Det påverkar liksom allt annat också. Hur pigga vi är, hur gnällig Elliot är, hur bra han äter, hur han sover på dagen osv.

• Momalicious

Kompisar till oss fick bebis idag. Hon var beräknad den 2e men idag ville lilltjejen ut. Så nyfiken på hur förlossningen gick, hur stor hon var och hur hon ser ut. Har iaf hört rykten om att hon var stor, men allt är ju relativt :)

• Momalicious

Läste i en tråd som heter "hur ser ni ut där nere efter förlossning?". Jag kommer aldrig våga föda igen :(

• Momalicious

Jag tror jag lämnar tråden ett tag, så ni inte tror jag dött eller nåt. Får se om vi ses igen. Kram hej

• Momalicious

Tycker bara att det blir lite hätsk ton här ibland, och så ska jag väl erkänna att jag ogillar en viss person en del. Nåväl, vill ni mig något får ni gärna skriva till mig. Kommer sakna er, men som sagt, tycker det är tråkigt att det ofta blir så mycket tjaffs och elaka ord (jag är inte perfekt, det vet jag).

• Momalicious

Hej tjejer. Nu har jag övat mig i konsten att ignorera inlägg så nu är jag tillbaka. :)

Mammasmurfen: haha, vad roligt med en 111111 :) min sambo klagade dagen efter förlossningen att han hade spänt sig så mycket av att sitta på en pall bredvid sängen i två timmar att han fått ont i ryggen. Tyckte faktiskt inte det minsta synd om honom ;)

Elliot blev sjuk i fredags för första gången. Han är jättesnuvig och ledsen, bara pappa duger haha. Känner mig älskad ;) han har inte feber iaf. Dock verkar vi ha blivit smittade också för vi är också snuviga och känner oss allmänt sjuka. Men men.

I farsdagspresent fick sambon 5 sorters lyxkaffe och en Jack Daniels-choklad. Väldigt uppskattat blev det.

Vi har inte köpt några födelsedagspresenter eller julklappar till Elliot än men vi har inte tänkt köpa så mycket. Ett duploset och lite sånt till födelsedagen och en Bobby car och en gunghäst till jul.

Kram på er!

• Momalicious

Ja just det, angelique, GRATTIS TILL FLICKAN! :D har läst hela tiden men det är ju alltid nåt man glömmer ;)

Persikans: ha så kul! Min sambo hade också en säng men eftersom jag ville ligga på vänster sida och klämma hans hand i värkarna så fick han snällt sitta på pallen bredvid ;) och jag vägrade såklart byta säng. Tyckte minsann att om jag skulle ha ont så skulle inte sambon få sova, muahaha!

• Momalicious

Haha, taskigt. Men då får du ju matro iaf ;)
    Vi håller på med en lasagne. Längesedan vi åt det. :)

Jag har såå ont i ryggen. Har storstädat här hemma idag. Märks att graviditeten satt sina spår. Måste verkligen börja träna!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !