Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Imorgon är det en vecka tills jag får veta vad jag fick på högskoleprovet och snart får jag veta om jag kom in på första antagningen. Åh jag hoppas, skulle vara såååå kul!

• Momalicious

FAN vad jag är trött på min sambos chef nu, han är en sån jävla idiot! 1. Han tycker att min sambo ska jobba igen en annan dag när han är sjuk nu eftersom han är hemma med Elliot på halvtid.
    2. Han sa att min sambo skulle "sätta ner foten" och "gaska till sig" nu gällande min sjukskrivning (trots att han egen dotter ligger inne på sjukhus för anorexi så han borde ju förstå att det inte går).
    3. Han har ingen koll på nånting och påstår att sambon inte kommer få betald semester - inte sant.
    4. Han påstår att han varit hemma med oss och "skolkat" och att han sett mig med sambons mamma (som han aldrig träffat) på ett ställe jag aldrig varit med henne.

Listan kan göras ääääääännu längre. Fyfan vad jobbigt!

• Momalicious

Det är ju också fantastiskt smart! Eller som en gång jag skulle jobba, kom till jobbet 6.30 och dom hade visst glömt att säga att dom ändrat så jag inte skulle jobba. BRA.

Blä. Var skönt att klaga av sig iaf!

• Momalicious

Men det kan du ju inte gå efter suzzy! Du får kika på hur många det är det som första handsval, hur höga betyg det var förra vårterminen och hur höga poäng på högskoleprovet det var.

Jag har liksom sökt lite överallt, men jag kommer knappast tacka ja om jag kommer in i skellefteå t.ex. Tror inte jag är ensam om att göra så!

• Momalicious

Akta dig anna, annars kanske jag och knackar på dörren snart :)

Vi tycker att tre år emellan skulle bli rätt bra. Om jag får bestämma helt kommer nästa runt augusti/september/oktober 2013. Men det är ju inte säkert att man får det.

Elliot vägrade somna igår. Vid typ 22 somnade han. Han sover fortfarande!

• Momalicious

Så tänkte jag med först, innan vi fått Elliot. Vi skulle få honom, sedan skulle jag utbilda mig, gifta oss och köpa hus och SEN nästa. Sedan tänkte jag om och sambon är med på noterna haha.

• Momalicious

Då måste jag ju nästan tacka ja till skellefteå om jag blir antagen, tänk vilken fräck ssk-student jag blir som har en läkare till vän hihi :)

• Momalicious

Åh vad kul! :) Elliot är fortfarande en fegis och vågar inte släppa möblerna men han går sjukt fort längs med dom.

• Momalicious

Ja det skulle vara sjukt trevligt! :)

Det närmsta Elliot kommit till att gå är när han tagit sin matstol (antilop Ikea) och puttat den framför sig. Han har även gjort det med datorstolen och sin gåstol. Gåvagnen är kul att leka med, men inte att använda som man "ska".

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !