• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Älskling!!!

Jag är så jävla glad att jag träffade dig för över ett år sen! Du är ju för fan mannen i mitt liv och jag har nu insett att det är dig jag älskar!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-03 23:31:33 följande:
    Jaha, men har du kämpat då?
    Det vet du..
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-03 23:34:05 följande:
    Det vet du..
    Jadu jag har kämpat jag också älskling!!
  • Anonym (din flickvän)
    Anonym skrev 2012-05-03 23:13:20 följande:
    Yes, det är skit jobbigt! Vet inte vad jag snart gör!!!
    Ja, jag tänker på honom så ofta trots att det är så länge sen. Vet att jag aldrig kommer att sluta, har försökt :(
  • Anonym

Se va ditt jävla sms smygande me min lill syster ställt till med ! Fattar du inte hur mycket de sårar och äcklar ! Att jag vet att vad som skrivits genom åren....Men ändå vill jag ha dig, men ändå inte..
    Fan älskling snälla se mig, svara på mitt mess jag skrev imorse, hatar när du ignorerar mig.
    Och va skit jobbigt att inte få hålla om dig inatt, ja pallar inte mer !!   

• Anonym

Till E

operera din näsa istället för bröst, eller nja varför inte operera näsa OCH bröst! 

• Anonym

Jag hatar din äckliga familj. Din syrra är pantad och din morsa som tror hon är hitler o bossar över allting. Även mot vårt eget barn tror hon skabestämma över. Jag önskar dessa två dör snart i en olycka så jag kan leva ett normalt liv!!!

• Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-05-03 23:21:45 följande:
    Jag kommer snart älskling! Jag svarar inte på dina mess för jag har det rätt så jobbigt i mitt liv just nu! Så nej, det är inte du som har gjort nåt fel! Snart är det du och jag!
    Ok du vet var jag finns! Jag väntar på dig. Puss! Hjärta
  • Anonym

Längtan kommer krypandes emellanåt. Hoppas att våra vägar korsas snart.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!