• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Tänkte kidnappa med dig på en liten weekend.. Frugan har väl inget emot det?

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-05-09 22:40:29 följande:
    Tiden går långsamt! Vill att du kommer snart. Orkar inte vänta längre.
    Hur mår din pappa? Kram
    Jo, det är just sant! Jag kommer när jag är redo!. Om du inte vill så behöver du inte vänta.
    Han mår bra tack! Du sa ju i höstas att du tvekade på oss?  Kram
  • Anonym

Fattar fortfarande inte vad du håller på med!! Visst, det är svårt att göra slut men det är så i livet tyvärr!! Men man kan inte göra slut på ett jävla sms när man snart är 35 år gammal!!! Fattar du ingeting eller?! Nej, jag kommer att ringa dig imorgonkväll för du ska väl oxå ut som vanligt och supa! Så kan vi träffas och prata ut! Jag vill ha en förklaring av det här ska du veta! För man gör inte så här Xx!!! Inte efter 1 år ihop!!! Men jag kan säga att jag dumpade dig i måndags när jag stack!

Vet du en sak att Xx på jobbet trodde att vi var förlovade, men jag berättade då vad du gjorde! Men alla tycker att du är en stor IDIOT! Just so you know it!!!

Har lust att ringa Xx och berätta vad du gör med eran son med! Men jag fattar fortfarande nada varför du gjorde så här! Men ikväll ska jag ut och partja och imorgonkväll med!!!

• Anonym (ännu liten)

Pappa, jag saknar dig. Fortfarande. Som jag alltid gjort. Önskar så att du hade velat ha mer kontakt med mig och mina barn. Skilj dig ifrån den där häxan du är gift med, som inte unnar dig något som är DU. Ni har aldrig varit lyckliga.
    Du har låtit henne styra dig bort från dina barn, din familj, dina syskon, dina vänner och dina intressen.

Kom och hälsa på någon gång. Snart. Innan mina barn blir stora och du kanske går bort.

Jag saknar dig!

• Anonym

Varför njuter jag en smula när jag vet att du ångrar dig att du inte tog chansen förut :)

• Anonym (Skithög)

Jag sa att jag förlät dig, men jag hsr märkt att det inte fungerar. Jag håller bara god min, men jag tål dig inte längre. Du var så elak och jag har bara försökt va schysst mot dig. Skaffade jobb åt dig oc nu är vi kollegor. Fan vad ja ångrar mig. Jag fattar inte vad som är ditt problem. Det kommer aldrig bli som förr. Du är en falsk bitch och jag trodde vi var vänner. Jag vet inte vem som är den största idioten, du eller jag. Jag trodde inte jag var långsint men jag föraktar dig. Vill nte ha nåt med dig att göra, men nu måste jag. Hoppas du säger upp dig så jag slipper se dig mer. Fattar inte hur man kan göra som du gjorde. Är det för att jag är snyggare än dig som du tycker illa om mig? Jag har iaf aldrig varit elak mot dig. Du kommer aldrig att bli lycklig med din bitterhet. Det är din förlust. Och du vet inte ett skit om mig, oavsett vad du tror dig förstå. Skit på dig.

• Anonym (Pära)

Till en tjejkompis som kommit mig mycket nära de senaste åren:

Du skulle bara veta hur kär jag är i dig. Du sa nej till dejt en gång för 2 år sen. Men på senare tid har jag trott mig känna ett intresse för mer än "bara" vänskap även från din sida, eller har jag fel??
    Jag tror att du är kvinnan jag väntat på hela mitt liv...

• Anonym

IdiotjävleL! Jag är så glad att det tog slut!!!  Men jag hoppas att jag inte är gravid!! För annars får jag dras med dig resten av mitt liv!!!

• Anonym (Pära)

Kom på ett till, till en numera före detta bästa vän:

Tro inte att jag nånsin kommer glömma de 20 000 du är skyldig mig!! Jag ställde upp för dig när du hade det svårt och när din pappa hastigt gick bort mitt i allt. Jag inhyste dina katter i mitt hem när du satt på psyket, de pissade överallt och rev sönder min soffa. Den har du heller inte betalat för. Du fick bo hos mig när du mådde för dåligt för att bo själv. Jag hjälpte dig skaffa en ny lägenhet, fixade massa med den, borrade upp hyllor, målade m.m. Som tack för allt skiter du bara i mig nu.
    Jag kunde bett dig dra åt helvete när jag kom på att du höll på med droger. Men istället gav jag dig en chans att börja om på nytt, men du tog den aldrig. Istället pissade du på mig och sitter antagligen och garvar åt mig medan du sitter där och röker på tillsammans med din pojkvän.

Ps. Dina saker i min källare hade blivit en bra brasa i valborg, men tyvärr kom jag på den idén för sent. Jag skiter i att en del av dem är saker från din barndom. De har inte i min källare att göra längre, då jag bara ser dig som en jävla parasit. Jag hoppas resten av dina vänner också inser vad du är för jävla människa. Mina pengar kommer jag aldrig ge upp hoppet om, om inte annat ska jag kräva din mamma på dem istället. Ds.

• Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-05-10 09:45:18 följande:
    Jo, det är just sant! Jag kommer när jag är redo!. Om du inte vill så behöver du inte vänta.
    Han mår bra tack! Du sa ju i höstas att du tvekade på oss?  Kram
    Gjorde jag? Nä det tror jag inte jag har sagt.I höstas hade vi inte kontakt
    med varandra. Hur kan din pappa må bra när han dog för ett par månader sedan?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!