• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Till mitt ex:
    "Jag finner inga ord för hur illa du har behandlat mig genom åren. Det du gjorde sist var bara förjävligt. Hur du kan vakna upp varje morgon och kolla dig själv i spegeln kommer jag aldrig att begripa. Hade jag varit du så hade mitt samvete varit så pass illa att jag hade gått in i väggen för länge sen. Bara en samvetslös person kan vara så ond som du är mot andra människor utan att ångra dig det minsta lilla. Vet du om att om en månad så har det gått exakt ett år sedan du tvingade mig till aborten? Minns du det? Jag tror inte ens att du har tänkt tanken. Du är en sorglig människa som behöver professionell hjälp för din oförmåga att kunna känna empati för andra människor."

• Anonym
    Anonym (din flickvän) skrev 2012-05-04 04:40:45 följande:
    Ja, jag tänker på honom så ofta trots att det är så länge sen. Vet att jag aldrig kommer att sluta, har försökt :(
    Känner igen det där! Vill så gärna ringa honom igen, men det går inte!!! =( Så jag vet hur det känns!
  • Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-05-05 22:07:00 följande:
    Ok du vet var jag finns! Jag väntar på dig. Puss! Hjärta
    Yes, det vet jag! Jag kommer en dag till dig!! Pusspuss!
  • Anonym

Först var du otrogen och sen ville du ha ett break och sen ville bli ihop igen och sen vara otrogen igen?!

• Anonym

För dig kommer jag alltid att vara singel :)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-06 20:42:52 följande:
    För dig kommer jag alltid att vara singel :)
    eller inte! För man ska inte vara otrogen!
  • Anonym (Saknar)

De är fan tur att det inte blev mer än så! Även om allt verkade va så. Fan du va så blyg och de va så sött men jag var nog omöjligt blygare. Du var så vacker och sjukt sexig det behövdes inte mer än en blick och mina trosor var blöta. Och herre gud dina läppar dom va så mjuka och dina gulliga sms! 

Men jag visste att kursen snart var slut och du skulle norr och jag söderut. Och dina åsiker var inte som mina och dina värderingar tyckte jag va helt fel. Så de va lika bra att återvända till den riktiga världen.

Men Jag tänker ibland på dig och blir varm och det kittlar till i magen.

Hoppas du har de bra! 

• Anonym (xxx)

1a sms, till en ytlig vänn som aldrig ger sig

snälla rara kan du inte förstå att jag itne är intresserad av att vara din kompis.
    är inte alla obesvarade samtal, obesvarade sms, inställda fikor tecken nog för dig?
    du e så fruktansvärt egocentrisk och har sånn tråkig röst att jag pallar inte sitta å lyssna på ditt prat om digsjälv timmarna i endan.. jag gör här med slut!

2a smset, till min kille
    jag är så fuktansvärt svartsjuk att jag orkar knappt med mig sj, jag vet att jag döljer det bra, för det e så oattraktivt och så obefogat att det är inte sannt, men du ska veta att jag håller ständigt koll på dig och allt du gör och analyserar allt... att det knäcker mig innombords.. jag jobbar på det, men vet inte hur länge jag orkar hålla upp fasade längre.. och en sak till, din son behöver díg!

3dje sms går till hans x:

snälla rar kan du inte bara dra ditt fula söndersolade läderannsikte i gruset så jag slipper se dig! 
    hoppas din nya fula kille tar väl hand om dig, så du slipper söka uppmärksamhet ifrån min.. äckel!              

• Anonym (fd närmaste vän)

Jag saknar dig men jag kommer aldrig att lita på dig igen tyvärr. Du var en stor del av mitt liv men du ljög för mig och du vet att det är det värsta man kan göra enligt mig. Men jag saknar dig ändå.

• Anonym (din flickvän)
    Anonym skrev 2012-05-06 12:47:00 följande:
    Känner igen det där! Vill så gärna ringa honom igen, men det går inte!!! =( Så jag vet hur det känns!
    Varför går det inte då?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!