• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (abc)
    Anonym skrev 2012-04-27 08:15:01 följande:
    vad fint love  , jag har redan ändrat mig.för länge sedan ,men jag vill höra det från dig...
    Om det ändå varit så, alltså att "du" varit den den var skrivet till ;(
  • Anonym (abc)
    Ermenegildo skrev 2012-04-26 23:52:44 följande:
    Typ så här? 

Typ ja. stoltheten var länge sen den försvann även om jag avhållit mig från att campa utanför dörren. men i övrigt så
  • Anonym

det är det inte garanterat......men man vet ej förren man frågat.

• Anonym (abc)
    Anonym skrev 2012-04-27 08:51:22 följande:
    det är det inte garanterat......men man vet ej förren man frågat.
    att det inte garanterat är den som jag skrivit till menar du? jo tyvärr. om man helt bortser från att han aldrig skulle läsa här, så visar svaret det. han det är riktat till vet precis det som står, och känner inte likadant. dvs har inte ångrat sig och väntar inte på att få höra det från mig för det har han redan gjort.
  • Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-04-23 21:52:16 följande:
    Självklart vill jag leva med dig resten av livet.
    Hör av dig nu!!! Puss puss!!
    Det var skönt att höra! Det är dig jag älskar!!! <3

Hör av mig snart! Du kan även ringa mig!!  puss
  • Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-04-23 21:53:43 följande:
    Saknar dig så otroligt mycket! Kan inte tiden gå lite fortare?
    Kan du inte vara fri nu? Jag vet ju att du vill, så varför låter du
    mig vänta så? Puss o kram.
    Saknar dig med!! Jag önskar också att tiden gick snabbare! Men snart är vi ihop igen, kan jag lova!! Pusspuss!!
  • Anonym
    Anonym (din flickvän) skrev 2012-04-24 08:00:10 följande:
    Jag önskar att jag skulle få höra det igen, att du älskar mig som du sa så ofta. Du tvivlade alltid på min kärlek, men jag saknar dig ännu. Kanske var vi för unga då och jag förstod aldrig varför det blev som det blev. Men jag kommer inte att kontakta dig. Inte än på länge. Jag bara hoppas att du tar steget istället, men kanske vill du inte tänka på tiden när det var vi. Kanske vill du inte tänka på mig eller våra vänner utan leva det liv du har nu. Jag kan inte låta bli att titta på dina foton på Facebook, läste vad du skrev förut. Du är lika fin ännu, oavsett hur du åldras kommer jag att tycka det.
    Det där skulle ha kunnat varit jag som har skrivit så till min kille!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-26 22:45:19 följande:
    Jag är kär i dig!
    Nej, det är du inte!
  • Anonym

Förstår mig inte på dig älskling! Du verkar ju forffarande tveka på oss!! Vi har ju varit ihop i ett helt år nu och jag skiter i att det är 13 år mellan oss!!! Det är dig jag ÄLSKAR!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-27 12:00:19 följande:
    Saknar dig med!! Jag önskar också att tiden gick snabbare! Men snart är vi ihop igen, kan jag lova!! Pusspuss!!
    eller inte.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!