Inlägg från: Anonym (abc) |Visa alla inlägg
  • Anonym (abc)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

snälla hjärtat, ändra dig, ta mig tillbaka. jag klarar mig inte utan dig, jag klarar inte det här. Jag går sönder. jag kan inte äta och inte sova och kommer snart inte orka ens försöka ta mig upp ur sängen mer. Jag älskar dig, jag gör vad som helst bara du ändrar dig.

• Anonym (abc)
    Anonym skrev 2012-04-27 08:15:01 följande:
    vad fint love  , jag har redan ändrat mig.för länge sedan ,men jag vill höra det från dig...
    Om det ändå varit så, alltså att "du" varit den den var skrivet till ;(
  • Anonym (abc)
    Ermenegildo skrev 2012-04-26 23:52:44 följande:
    Typ så här? 

Typ ja. stoltheten var länge sen den försvann även om jag avhållit mig från att campa utanför dörren. men i övrigt så
  • Anonym (abc)
    Anonym skrev 2012-04-27 08:51:22 följande:
    det är det inte garanterat......men man vet ej förren man frågat.
    att det inte garanterat är den som jag skrivit till menar du? jo tyvärr. om man helt bortser från att han aldrig skulle läsa här, så visar svaret det. han det är riktat till vet precis det som står, och känner inte likadant. dvs har inte ångrat sig och väntar inte på att få höra det från mig för det har han redan gjort.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!