• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Önskar att det vore din pinne i min brasa tonight..

• Anonym (.)
    Anonym skrev 2012-04-30 16:48:37 följande:
    Hoppas du funnit det du sökte  Rynkar på näsan
    Nej.. That was a long time ago.. Kanske mata elden med det?
  • Anonym

Nä nu skiter jag i allt, våran vänskap kan inte betyda något, du har inte hälsat på mig sedan du var gravid typ 3 år sedan. Du frågar aldrig hur jag mår du frågar aldrig om vi ska ses..Det är bara jag som hört av mig. Ha ett jävla bra liv.PS NEJ Du är inte snyggare än M som du tror och skryter om....

• Anonym (J)

Till min dejt: vafan är det för fel på dej? du ska ha stenkoll på mej och frågar vad jag gör och vart jag ska. men ses vill du inte längre. vad fan döljer du????

• Anonym (sssss)

Jag hoppas att du har det bra men jag hoppas att du tänker på mig ibland. Jag undrar om du ångrar det du sa till mig ocyh om du velat ha det ogjort?

Det går någon dag och lyckan gör litet besök hos mig korta stunder eller det är kanske inte lycka men bara att jag känner att jag har det bra även om det innebär att acceptera att detaldrig blev vi.

Jag tänker på dig hela tiden men stängt av känslorna nu måste de riktas åt rätt håll även om det gör ont i mig väldigt ont...

Ta hand om dig och våga önska och drömma..        

• Anonym (Kill 26)

Jag tror jag vet vad du menade med att du vart elak. Och det stämmer inte. Det finns så mycket jag borde sagt, och förklarat. -till mitt ex

• Anonym (jättepreggo)

Jag tål bara inte din nya pojkvän! Må hända han har en bokstavsdiagnos och tics, men jag klarar inte av honom. Jag avskyr att han alltid måste följa med när du ska hälsa på och jag vill inte att NI ska vara barnvakt åt mina barn Det är en jobbig situation och jag kommer aldrig säga det till dig för du är lycklig och det är huvudsaken. Det förtjänar du.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!