• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym (din flickvän) skrev 2012-05-06 23:53:39 följande:
    Varför går det inte då?
    Han har sambo och barn och vi har inte haft kontakt på nåra år!
  • Anonym (Tjej)

Till min styvpappa.

Jag vet inte om det är en livskris eller vad fan det är som har slagit slint i huvudet på dig, men du är SÅ nära att förlora den kvinna du påstår att du älskat i över tjugo år innan du äntligen fick henne! När verkligheten kommer ikapp lär du ångra dig bittert.

• Anonym (din flickvän)
    Anonym skrev 2012-05-06 23:54:27 följande:
    Ja, ok, det har "min" med..
  • Anonym (.)
    Anonym skrev 2012-05-06 23:54:27 följande:
    Och vad är det som hindrar din nyfikenhet..? Ett litet tips till alla er här inatt : Steg 1# Skaffa ett kontantkort Steg#2 Skriv ditt sms : State your claim! Steg# 3 Tala ut privat. what´s the harm. Lägg korten på borden.!!! Ni kanske blir Besvikna, ni kanske blir positivt överraskade Flört Now Do it!!!! Lycka till! Drömmer
  • Anonym
    Anonym (din flickvän) skrev 2012-05-07 00:04:03 följande:
    Ja, ok, det har "min" med..
    Vill så gärna prata med honom, vill skicka honom ett mess men vågar inte för hans sambo! Det vart ett helvete sist!
  • Anonym (.)

ive u a chance
    to reflect
    its been days
    don´t really care
    youre almost there honey
    do what u must

I move on
    words Prophetic
    i adjust
    maybe smile
    dont mean I really care
    do what i must

seem to understand
    that i won´t
    that´s good
    cause i won´t
    i just don´t
    care

• Anonym (MS)

Till pojkvännen!
    nu har vi varit tillsammans i drygt ett och ett halvt år, antingen flyttar vi i hop innan detta året är slut, eller så gör vi det inte alls och jag lämnar dig...

till arbetskamraten...
     Du är ju så jävla charmig.......hade jag varit singel hade jag lätt förfört dig... du är så sjukt intressant... men håll dig borta...

• Anonym

Till dig: Hade jag vetat vad jag vet idag, hade jag aldrig gjort vad jag gjorde.

• Anonym (.)

in all of this
    i liked the fragrance the best
    the fan in the ceiling
    whisps out the last
    fragments of liqour
    what she said
    why you are U so kind?

excercise
    forced friendly behaviour
    trying to feel
    yeah I swallowed the lies
    within this matrix
    never have to wait
    It´s starts over again and again
    its like the week before
    i don´t understand
    what it means
    until it´s too late

• Anonym

Hej L

Dra åt helvete och jag vill aldrig se dig igen!

Lycka till med Cidny!

Cindy: vi var tyvärr ihop när ni träffades! Men var ihop med idioten om du vill!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!